پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان از مرگ 2 جوان دشتستانی بر اثر تصادف موتورسیکلت با زانتیا خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدعلی دهقان امروز در گفت‌وگو با فارس، با تأیید خبر کشته شدن 2 جوان دشتستانی در تصادف رانندگی اظهار داشت: امروز در اثر تصادف شدید یک‌دستگاه خودروی زانتیا با موتورسیکلت هر دو سرنشین موتورسیکلت که جوان بودند، جان باختند.
کد خبر: ۱۴۳۲۲
جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۳

فکرشهر: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان از مرگ 2 جوان دشتستانی بر اثر تصادف موتورسیکلت با زانتیا خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدعلی دهقان امروز در گفت‌وگو با فارس، با تأیید خبر کشته شدن 2 جوان دشتستانی در تصادف رانندگی اظهار داشت: امروز در اثر تصادف شدید یک‌دستگاه خودروی زانتیا با موتورسیکلت هر دو سرنشین موتورسیکلت که جوان بودند، جان باختند.

\n\n

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از وقوع تصادف، جوان 18 ساله جان باخت و جوان 25 ساله نیز ضربه‌مغزی شد که با تلاش اورژانس دشتستان به بیمارستان شهدای خلیج فارس در بوشهر اعزام شد، ولی بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان بوشهر جان باخت.

\n\n

دهقان تصریح کرد: این تصادف در شهر برازجان رخ داد و متأسفانه به دلیل بی‌احتیاطی 2 جوان از این شهرستان جان خود را از دست دادند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر