جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: اکنون بسیاری از طرح‌های عام‌المنفعه در شهربرازجان به سبب نبود زمین اجرایی نشده که لازم است دراین حوزه تدبیری اندیشیده شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در طراحی‌های دشمنان به ویژه آمریکا اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های راهبردی دشمنان در نفوذ به سیاست‌ها مسئولان اجازه هیچ فرصت طلبی را به دشمنان به ویژه آمریکا ندهند.\n\nوی با تاکید بر این نکته که رفع تحریم‌ها از اهداف مذاکرات هسته‌ای است افزود: اگر دراین مذاکرات تحریم‌ها برداشته نشود توافقی صورت نمی‌گیرد.
کد خبر: ۱۴۳۴۲
جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: اکنون بسیاری از طرح‌های عام‌المنفعه در شهربرازجان به سبب نبود زمین اجرایی نشده که لازم است دراین حوزه تدبیری اندیشیده شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در طراحی‌های دشمنان به ویژه آمریکا اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های راهبردی دشمنان در نفوذ به سیاست‌ها مسئولان اجازه هیچ فرصت طلبی را به دشمنان به ویژه آمریکا ندهند.

\n\n

وی با تاکید بر این نکته که رفع تحریم‌ها از اهداف مذاکرات هسته‌ای است افزود: اگر دراین مذاکرات تحریم‌ها برداشته نشود توافقی صورت نمی‌گیرد.

\n\n

خطیب نمازجمعه برازجان باتاکید برتوجه نمایندگان مجلس شورای بر مسئله برجام افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند مصلحت نیست مجلس شورای اسلامی از بررسی برجام کنار گذاشته شود.

\n\n

امام جمعه برازجان با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی مواضع متفاوت سران آمریکا در مفاد مذاکرات هسته‌ای باشند بیان کرد: مسئولان کشورمان باید پاسخگوی مواضع متفاوت سران آمریکا در مورد مفاد مذاکرات هسته‌ای باشند.

\n\n

مصلح با تاکید بر توجه به اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیاز تشکیل یک ستاد عملیاتی دارد که دراین راستا باید اقدام عملی صورت بگیرد.

\n\n

وی فعال شدن بخش خصوصی و تعاونی یکی از ارکان اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی کشور را از مشکلات گوناگون اقتصادی، بیکاری و معیشتی نجات می‌دهد که این مهم باید بر اساس نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرایی شود.

\n\n

امام جمعه برازجان اهداف رزمایش اقتدار بسیجیان ثارالله  برشمرد و خاطرنشان کرد: از اهداف مهم این رزمایش نمایش اراده مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و تقویت روحیه جهاد و مقاومت و ارتقا سطح امنیت و آرامش روانی جامعه است.

\n\n

مصلح با تاکید بر توجه به مشکلات شهری برازجان، ساماندهی آرامستان، بازار روز، آسفالت کوچه‌ها، بهسازی معابر شهری و جمع‌آوری نخاله‌ها و محله‌های حاشیه نشین شهری از مطالبات مهم مردم شهر برازجان دانست.

\n\n

وی با تاکید برتامین زمین برای اجرایی شدن طرح‌های عام‌المنفعه برازجان گفت: اکنون بسیاری از طرح‌های عام‌المنفعه در شهربرازجان به سبب نبود زمین اجرایی نشده که لازم است دراین حوزه تدبیری اندیشیده شود.

\n\n

منبع:تسنیم

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر