پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر حوزه هنری بوشهر گفت: اکران فیلم سینمایی محمدرسول‌الله(ص) از فیلم‌های فاخر جهان در سینما بهمن بوشهر از امروز به‌مدت ۱۰ روز آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سیدمحمدحسین سیدزاده بعد از ظهر امروز در آیین اکران فیلم سینمایی محمدرسول‌الله(ص) در سینما بهمن بوشهر با بیان اینکه این فیلم از گران‌ترین فیلم‌های تاریج ایران است، اظهار داشت: در تولید این فیلم فاخر که عوامل حرفه‌ای در آن ایفای نقش می‌کنند، 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۱۴۳۶۴
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: مدیر حوزه هنری بوشهر گفت: اکران فیلم سینمایی محمدرسول‌الله(ص) از فیلم‌های فاخر جهان در سینما بهمن بوشهر از امروز به‌مدت ۱۰ روز آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیدمحمدحسین سیدزاده بعد از ظهر امروز در آیین اکران فیلم سینمایی محمدرسول‌الله(ص) در سینما بهمن بوشهر با بیان اینکه این فیلم از گران‌ترین فیلم‌های تاریج ایران است، اظهار داشت: در تولید این فیلم فاخر که عوامل حرفه‌ای در آن ایفای نقش می‌کنند، 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

\n\n

وی با بیان اینکه فیلم سینمایی محمدرسول‌الله(ص) به‌مدت 10 روز در سینما بهمن بوشهر اکران می‌شود، تصریح کرد: این فیلم پر ارزش درمورد زندگی پیامبر بزرگوار اسلام(ص) از بدو تولد تا سن 12 سالگی است که از جلوه‌های ویژه در آن استفاده شده است.

\n\n

مدیر حوزه هنری بوشهر با بیان اینکه فیلم سینمایی یاد شده در تاریخ فیلم‌سازی جهان بی‌نظیر است، گفت: تولید این فیلم سینمایی به‌عنوان رویداد بزرگ تاریخ سینما می‌توان یاد کرد، چرا که این فیلم اسطوره‌ای 171 دقیقه‌ای درباره سال‌های اولیه زندگی پیامبر اسلام(ص) است که به‌عنوان گران‌ترین فیلم ساخته شده در ایران شناخته می‌شود.

\n\n

به نوشته ی تسنیم، سیدزاده با بیان اینکه برای تولید این فیلم سینمایی پنج سال زمان صرف شده است، افزود: مردم هنر دوست و اسلام‌شناس استان بوشهر استقبال بی‌نظیری برای تماشای این فیلم با ارزش نشان داده‌اند، به‌گونه‌ای که برای تهیه بلیط ساعت‌ها قبل منتظر می‌ماندند.

\n\n

وی با بیان اینکه فیلم سینمایی محمدرسول‌الله(ص) قدری دیرتر از دیگر نقاط کشور در بوشهر اکران شد، گفت: به‌سبب معیوب بودن سیستم خنک‌کننده سینما بهمن بوشهر این فیلم قدری دیرتر در بوشهر اکران شد و امروز پس از برطرف شدن مشکل خنک‌کننده سینما این فیلم مهم و با ارزش از امروز اکران شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر