پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل شیلات استان بوشهر گفت: در فصل صید امسال که از پنجم مرداد تا 13 شهریور به مدت 40 روز ادامه داشت یکهزارو 237 تن میگو از آبهای این استان صید شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین بهمنیاری افزود: این میزان صید در مقایسه با سال گذشته که یکهزارو 477 تن بود، 16 درصد کاهش نشان می دهد.\n\nبه نوشته ی ایرنا، وی اضافه کرد: امسال بیش از 10 هزار صیاد در قالب یکهزار و 166 فروند شناور شامل 682 فروند قایق و 484 لنج در عملیات صید میگو شرکت کردند.
کد خبر: ۱۴۴۰۹
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: مدیر کل شیلات استان بوشهر گفت: در فصل صید امسال که از پنجم مرداد تا 13 شهریور به مدت 40 روز ادامه داشت یکهزارو 237 تن میگو از آبهای این استان صید شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین بهمنیاری افزود: این میزان صید در مقایسه با سال گذشته که یکهزارو 477 تن بود، 16 درصد کاهش نشان می دهد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی اضافه کرد: امسال بیش از 10 هزار صیاد در قالب یکهزار و 166 فروند شناور شامل 682 فروند قایق و 484 لنج در عملیات صید میگو شرکت کردند.

\n\n

وی اظهارکرد: اداره کل شیلات استان بوشهر نهایت تلاش خود را برای حفظ ذخایر دریایی انجام می دهد اما صیادان باید تقویم های صید را رعایت و از تخلفات صیادی و صید بی رویه خودداری کنند تا جلوی کاهش ذخایر آبزی گرفته شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر