جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرا می‌شود که نمایش واقعه غدیر در شهرهای مختلف از آن جمله است.\n\nبه گزارش فکرشهر از تسنیم، حسین کارگر صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه امامت و ولایت در شهرستان دیر، با بیان اینکه تبیین واقعه غدیر مهم‌ترین رسالت بنیاد غدیر است، اظهار داشت: واقعه غدیر، مهم‌ترین رویداد تاریخی جهان اسلام است و این واقعه باید برای زنده نگه‌داشتن آن، به نسل‌های کنونی تبیین شود.
کد خبر: ۱۴۴۲۸
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرا می‌شود که نمایش واقعه غدیر در شهرهای مختلف از آن جمله است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حسین کارگر صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه امامت و ولایت در شهرستان دیر، با بیان اینکه تبیین واقعه غدیر مهم‌ترین رسالت بنیاد غدیر است، اظهار داشت: واقعه غدیر، مهم‌ترین رویداد تاریخی جهان اسلام است و این واقعه باید برای زنده نگه‌داشتن آن، به نسل‌های کنونی تبیین شود.

\n\n

وی با بیان اینکه با فرهنگ غدیر می‌توانیم با تهاجم فرهنگی مقابله کنیم، تصریح کرد: عامل پایداری مردم در 36 سال مبارزه با استکبار جهانی دین‌داری مردم بوده است.

\n\n

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر با بیان اینکه هدف از دهه امامت انتقال پیام غدیر به نسل امروز است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه امامت نباید تحت تاثیر برنامه‌های دیگر قرار گیرد چراکه غدیر یک امر واجب و اساسی دینی است.

\n\n

کارگر با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای سست‌کردن اعتقادات دینی افزود: اکنون دشمن از طریق رسانه‌های مجازی و شبکه‌های مختلف قصد سست‌کردن اعتقادات دینی مردم را دارد تا زمینه را برای اجرای برنامه‌های خود فراهم کند.

\n\n

وی غدیر را محور وحدت جهان اسلام دانست و گفت: غدیر متعلق به مسلمانان نیست بلکه متعلق به تمام افراد دنیاست و دهه غدیر فرصتی برای بیان حقیقت ولایت است.

\n\n

دبیراجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت برنامه‌هایی تدارک دیده شده افزود: یکی از اصلی‌ترین سیاست‌هایی که این بنیاد پیگیری می‌کند تبیین واقعه غدیر و معرفی آن به جهان اسلام است که نمایش واقعه غدیر در شهرهای مختلف از آن جمله است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر