جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: روند بازسازی منازل حادثه دیده زلزله‌های شهرستان دشتی و دشتستان استان بوشهر مطلوب است.\n\nبه گزارش فکرشهر، علیرضا تابش در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد وقوع دو زمین‌لرزه در شهرستان‌های دشتی و دشتستان بودیم که تعداد بالایی واحد مسکونی خسارت دید.\n\nوی اضافه کرد: بنیاد مسکن نیز برای بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده وارد عمل شد و تلاش بسیار زیادی در قالب طرح‌های مختلف برای بازسازی این واحدها صورت گرفت.
کد خبر: ۱۴۴۶۷
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: روند بازسازی منازل حادثه دیده زلزله‌های شهرستان دشتی و دشتستان استان بوشهر مطلوب است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیرضا تابش در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد وقوع دو زمین‌لرزه در شهرستان‌های دشتی و دشتستان بودیم که تعداد بالایی واحد مسکونی خسارت دید.

\n\n

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن نیز برای بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده وارد عمل شد و تلاش بسیار زیادی در قالب طرح‌های مختلف برای بازسازی این واحدها صورت گرفت.

\n\n

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای بازسازی این واحدها، بیان کرد: روند بازسازی منازل حادثه دیده زلزله‌های شهرستان دشتی و دشتستان استان بوشهر مطلوب است.

\n\n

وی ادامه داد:‌ یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در جریان زمین‌لرزه شهرستان دشتستان خسارت دید که بازسازی‌ها با استفاده از تسهیلات کم‌بهره و کمک‌های بلاعوض انجام شد.

\n\n

تابش در ادامه به پیشرفت ۹۸ درصدی بازسازی واحدهای مسکونی حادثه‌دیده در زمین‌لرزه دشتستان اشاره کرد و گفت: ۱۵ میلیون تومان و در نقاط روستایی ۱۳ میلیون تومان وام با نرخ بهره ۴ درصد پرداخت می‌شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی همچنین از پرداخت کمک‌های بلاعوض به حادثه‌دیدگان خبر داد و بیان کرد: مسئولان استان بوشهر در بازسازی منازل مسکونی تخریبی و  ارائه خدمات عمومی به ساکنان این مناطق خدمات بسیار خوبی را ارائه کرده‌اند.

\n\n

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به سرعت بالای بازسازی مناطق آسیب‌دیده، ادامه داد: زیرساخت‌های خدمات عمومی در مناطق زلزله‌زده بهسازی می‌شود که مساجدها و حسینه‌ها دارای اولویت هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر