چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل استاندارد بوشهر گفت: واحدهای تولید گچ و آهک باید الگوی مصرف انرژی خود را اصلاح کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدرحیم بهره مند افزود: باتوجه به مصرف بالای انرژی درصنایع گچ وآهک والزامی بودن استاندارد اصلاح الگوی مصرف انرژی برای آنها، این مهم باید دردستور کار این واحدها قرار گیرد.\n\nوی با تاکید بر فرهنگ سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف انرژی در تمامی واحدهای تولیدی، اظهارکرد: در این ارتباط با برگزاری نشست های دوره ای و کلاس های آموزشی، باید آگاهی صنایع و سطح فرهنگ واحدهای تولیدی را ارتقا بخشیم.
کد خبر: ۱۴۵۰۳
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵

فکرشهر: مدیرکل استاندارد بوشهر گفت: واحدهای تولید گچ و آهک باید الگوی مصرف انرژی خود را اصلاح کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدرحیم بهره مند افزود: باتوجه به مصرف بالای انرژی درصنایع گچ وآهک والزامی بودن استاندارد اصلاح الگوی مصرف انرژی برای آنها، این مهم باید دردستور کار این واحدها قرار گیرد.

\n\n

وی با تاکید بر فرهنگ سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف انرژی در تمامی واحدهای تولیدی، اظهارکرد: در این ارتباط با برگزاری نشست های دوره ای و کلاس های آموزشی، باید آگاهی صنایع و سطح فرهنگ واحدهای تولیدی را ارتقا بخشیم.

\n\n

بهره مند ادامه داد: دراین نشست ها مدیران واحدهای تولیدی گچ و آهک با هدف استانداردسازی مصرف صنایع انرژی راهکارهای خوبی ارایه می کنند که هدفمند و اجرایی شدن آنها برای جلوگیری از اتلاف سرمایه ملی و سازگاری مصرف با محیط زیست بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، در استان بوشهر سه واحد تولید گچ و یک واحد تولید آهک فعالیت دارد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر