جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه بردخون استان بوشهر گفت: بر اثر وقوع توفان همراه با تگرگ درروز پنجشنبه هفته گذشته کشاورزان گوجه فرگی کار این منطقه دچار خسارت زیادی شدند که مسوولان این استان باید برای جبران خسارت آنان تلاش و پیگیری کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی روز شنبه در جمع مردم بردخون بویژه کشاورزان خسارت دیده اظهارکرد: مسوولان شهرستان و ستاد بحران دیر با بررسی و برآورد میزان خسارات، این مشکلات را به مسوولان ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتقال دهند.
کد خبر: ۱۴۵۶۹
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰

فکرشهر: امام جمعه بردخون استان بوشهر گفت: بر اثر وقوع توفان همراه با تگرگ درروز پنجشنبه هفته گذشته کشاورزان گوجه فرگی کار این منطقه دچار خسارت زیادی شدند که مسوولان این استان باید برای جبران خسارت آنان تلاش و پیگیری کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی روز شنبه در جمع مردم بردخون بویژه کشاورزان خسارت دیده اظهارکرد: مسوولان شهرستان و ستاد بحران دیر با بررسی و برآورد میزان خسارات، این مشکلات را به مسوولان ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتقال دهند.

\n\n

امام جمعه بردخون افزود: با توجه به گستردگی حوزه کشاورزی دراین بخش و امرارمعاش مردم تنها از این راه، جبران زیان های وارد شده به کشاورزان ضروری است و می طلبد مسوولان دراین زمینه بجد اقدام کنند.

\n\n

رکنی حسینی گفت: جبران خسارات وارد شده به مردم بویژه کشاورزان بردخونی مهم ترین خواسته آنان از مسوولان استان بوشهر است و انتظار داریم این مهم در کوتاه ترین زمان ممکن تحقق یابد.

\n\n

فرمانداردیر دراین باره به ایرنا گفت: روز پنجشنبه توفان و بارش شدید تگرگ باعث شد تا گوجه فرنگی کاران منطقه بردخون و آبدان این شهرستان دچار خسارت سنگین شوند.

\n\n

حمزه اعتماد افزود: خسارت وارده در بخش های کشاورزی، راه و برق و عمران شهری و روستایی بوده که هم اکنون ستاد بحران و تیم کارشناسان در بخش های مختلف در صدد برآورد میزان خسارت وارده هستند.

\n\n

بخش های بردخون و آبدان از توابع شهرستان دیر قطب تولید گوجه فرنگی خارج فصل در استان بوشهر و کشور هستند.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر