پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
صفایی خبر داد:
فکرشهر: شهردار وحدتیه گفت: برای تسهیل در آمد و شد دانش آموزان مدارس پر ترافیک شهر وحدتیه یکدستگاه پل هوایی ویژه دانش آموزان دراین شهر نصب می شود...
کد خبر: ۱۴۵۹۸
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: شهردار وحدتیه گفت: برای تسهیل در آمد و شد دانش آموزان مدارس پر ترافیک شهر وحدتیه یکدستگاه پل هوایی ویژه دانش آموزان دراین شهر نصب می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید صفایی افزود: پل هوایی یادشده ویژه یکی از مدرسه های واقع شده در مسیر پر ترافیک شهر وحدتیه است که با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال ساخته می شود. 

\n\n

وی بیان داشت: کارهای اولیه و طرح مورد نظر برای ساخت پل یادشده ارائه شده است و امیدواریم تا اواسط مهرماه شاهد نصب و راه اندازی آن باشیم. 

\n\n

صفایی گفت : واقع شدن شهر وحدتیه در مسیر ورودی استان فارس به استان های بوشهر و خوزستان باعث حجم بالای ترافیکی و خودرویی دراین شهر شده است. 

\n\n

شهردار وحدتیه افزود: باتوجه به حجم ترافیکی بالا در این شهر و همچنین جمعیت بالای شهر وحدتیه توجه به ارتقای شاخص ها وتسهیل عبورو مرور مردم بویژه دانش آموزان در معابر شهری و مسیرهای پرتردد شهر وحدتیه ضروری است. 

\n\n

وی یادآورشد: در آستانه بازگشایی مدارس کمک هایی نیز در حوزه نوسازی ، دیوار کشی ، رنگ آمیزی و بهداشت مدارس صورت گرفته است و این روند همچنان ادامه د ارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر