جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در آموزش و پرورش استان بوشهر با کمبود نیروی انسانی روبرو هستیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، حبیب فکوری شنبه‌شب در نشست شورای آموزش و پرورش آبپخش به نقش بسیار مهمی این شورای در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم ما بررسی جزئیات و پرهیز از کلی‌نگری است که در این راستا باید توجه ویژه‌ای به شورای آموزش و پرورش در همه مناطق استان داشته باشیم.
کد خبر: ۱۴۶۰۰
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در آموزش و پرورش استان بوشهر با کمبود نیروی انسانی روبرو هستیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حبیب فکوری شنبه‌شب در نشست شورای آموزش و پرورش آبپخش به نقش بسیار مهمی این شورای در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم ما بررسی جزئیات و پرهیز از کلی‌نگری است که در این راستا باید توجه ویژه‌ای به شورای آموزش و پرورش در همه مناطق استان داشته باشیم.

\n\n

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش با تعاملات فکری و بدون نیاز به پشتوانه مالی قابل حل است، اضافه کرد: در منطقه آب‌پخش نیز نیروهای بسیار خوبی وجود دارد که باید از تفکر این افراد به خوبی استفاده شود.

\n\n

معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: در همه نقاط استان بوشهر با کمبود نیروی انسانی روبرو هستیم و این مشکل تنها متوجه منطقه آب‌پخش نیست.

\n\n

وی از رفع مشکلات نیروی انسانی با فعالیت دانشگاه فرهنگیان خبر داد و افزود: یکی از رویکردهای مهمی که در دستور کار داریم، برنامه‌محوری در مدارس است که در سال تحصیلی جدید به‌جد مورد توجه خواهد بود.

\n\n

فکوری به برخی از راهکارهای برای حل مشکلات کمبود نیرو در این منطقه اشاره کرد و گفت: در راستای استقلال کامل آموزش و پرورش آب‌پخش نیز قدم‌های موثری برداشته می‌شود.

\n\n

استفاده از توان خیرین مدرسه‌یار و مشارکت‌های مردمی

\n\n

بخشدار آب‌پخش نیز در این نشست به تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات آموزش و پرورش منطقه آبپخش اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از نیازهای ضروری در این منطقه بهبود وضعیت ساختمانی آموزش و پرورش آبپخش است که امیدواریم شاهد تحقق آن باشیم.

\n\n

علی مردانلو خواستار حمایت همه دستگاه‌ها از آموزش و پرورش برای آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید شد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد آمادگی مناسب منطقه آبپخش برای شروع سال تحصیلی جدید استفاده کنیم.

\n\n

وی خواستار استفاده از توان خیرین مدرسه‌یار و مشارکت‌های مردمی برای رفع مشکلات مدارس شد و گفت: پرداخت بدهی برق مدارس از موضوعات مهمی است که باید به خوبی برای آن برنامه‌ریزی و عمل شود.

\n\n

بخشدار آب‌پخش با تاکید بر لزوم جلوگیری از قطع برق مدارس از طریق تعامل با اداره برق ناحیه آبپخش، بیان کرد: یکی از خواسته‌های مهم مردم این منطقه، استقلال اداره آموزش و پرورش است که امیدواریم به زودی محقق شود.

\n\n

لزوم افزایش کیفیت خدمات آموزشی

\n\n

امام جمعه آب‌پخش نیز در این نشست اظهار داشت: شاهد تلاش و پیگیری‌های ویژه‌ای از سوی آموزش و پرورش آب‌پخش برای شروع سال تحصیلی جدید هستیم و همه مسئولان باید در این زمینه حمایت کنند.

\n\n

حجت‌الاسلام خداداد رضایی خواستار همکاری مسئولان استان و شهرستان برای رفع مشکلات آموزش و پرورش در آب‌پخش شد و افزود: هر چند برای استقلال آموزش و پرورش آب‌پخش تلاش زیادی صورت گرفته است ولی تاکنون شاهد تحقق آن نیستیم.

\n\n

وی بر لزوم تلاش ویژه برای افزایش کیفیت خدمات آموزشی در منطقه آبپخش تاکید کرد و ادامه داد: ارتقای علمی و درخشش استعدادها و توانایی‌های دانش‌آموزان آبپخشی از مهمترین دستاوردهای استقلال آموزش و پرورش در این منطقه خواهد بود.

\n\n

برگزاری جشن تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکور

\n\n

شهردار آب‌پخش نیز در این نشست اظهار داشت: منطقه آب‌پخش از دیرباز دارای سابقه درخشانی در عرصه علمی و فرهنگی بوده است و باید تلاش شود که این مسیر همچنان ادامه یابد.

\n\n

حسین عباسی با اشاره به تلاش‌های شهرداری آب‌پخش برای توسعه همه جانبه این شهر، اضافه کرد: جشن تجلیل از دانش‌آموزان آبپخشی پذیرفته شده در کنکور سراسری به زودی برگزاری می‌شود.

\n\n

وی همچنین از زیباسازی و نصب علائم ترافیکی با تعامل شهرداری آبپخش و مدارس خبر داد و اضافه کرد: از همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت علمی شهر آب‌پخش استفاده خواهیم کرد.

\n\n

استقلال فنی آموزش و پرورش آبپخش

\n\n

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش نیز در این نشست اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش تازه‌تاسیس است و مشکلاتی دارد که تلاش داریم تا این مشکلات در سریع‌ترین زمان حل شود.

\n\n

علیرضا سلطانی، استقلال فنی آموزش و پرورش آبپخش را بسیار مهم دانست و افزود: توسعه خدمات آموزشی و رفع نیازمندی‌های آموزش و پرورش از موضوعاتی است که باید به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد.

\n\n

وی خواستار مشارکت مردمی و مشارکت خیرین برای رفع مشکلات شد و اضافه کرد: مسئولان آب‌پخش همواره در کمک به آموزش و پرورش همکاری و همراهی بسیار خوبی را داشته‌اند.

\n\n

*مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر