پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
فکرشهر: به گفته فعالان بازار خودرو، واردات خودروهای مدل 2016 به کشور آغاز شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایسنا، خودروسازان جهانی طبق عرف معمول چند ماه پیش از آغاز سال جدید میلادی، عرضه محصولات خود با پلاک و مدل سال جدید را آغاز می‌کنند.\n\nامسال نیز از حدود یک تا دو ماه پیش خودروهای مدل 2016 وارد کشورهای همسایه مانند امارات شده‌اند و به گفته فعالان بازار خودرو، در چند روز اخیر ورود این خودروها به ایران نیز آغاز شده است.\n\nفعالان بازار خودرو می‌گویند هنوز شماره‌گذاری این خودروها آغاز نشده و احتمالا شماره‌گذاری از ماه آینده (مهر ماه) آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۶۵۲
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: به گفته فعالان بازار خودرو، واردات خودروهای مدل 2016 به کشور آغاز شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایسنا، خودروسازان جهانی طبق عرف معمول چند ماه پیش از آغاز سال جدید میلادی، عرضه محصولات خود با پلاک و مدل سال جدید را آغاز می‌کنند.

\n\n

امسال نیز از حدود یک تا دو ماه پیش خودروهای مدل 2016 وارد کشورهای همسایه مانند امارات شده‌اند و به گفته فعالان بازار خودرو، در چند روز اخیر ورود این خودروها به ایران نیز آغاز شده است.

\n\n

فعالان بازار خودرو می‌گویند هنوز شماره‌گذاری این خودروها آغاز نشده و احتمالا شماره‌گذاری از ماه آینده (مهر ماه) آغاز خواهد شد.

\n\n

پیش از این پورحسنی - کارشناس بازار خودروهای وارداتی - درباره قیمت احتمالی خودروهای مدل 2016 اظهار کرده بود: اگر در زمان عرضه خودروهای مدل 2016 وضعیت بازار خودرو مانند وضعیت فعلی باشد، احتمالا خودروهای مدل 2016 با قیمت فعلی خودروهای مدل 2015 عرضه شده و قیمت خودروهای مدل 2015 کاهش خواهد یافت.

\n\n

وی خاطرنشان کرده بود: اما اگر در زمان عرضه خودروهای مدل 2016، میزان خرید و فروش در بازار خودرو بیشتر از میزان فعلی باشد خودروهای مدل 2016 با قیمتی بیشتر از قیمتهای فعلی خودروهای مدل 2015 عرضه خواهند شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر