سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان و استاندار بوشهر برای رفع مشکل حضور شاهین در لیگ دسته ۲ خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، احمد بهروزیان‌فرد اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، وزیر ورزش و جوانان اعلام داشته است که بر سر وعده اعطای مجوز رایگان به تیم دلخواه استان هستیم، اما اگر استان احساس می‌کند که باید نسبت به خرید امتیاز اقدام کند، این وزارت بیش از نصف این هزینه را پرداخت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۴۶۵۸
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

فکرشهر:  مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان و استاندار بوشهر برای رفع مشکل حضور شاهین در لیگ دسته ۲ خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، احمد بهروزیان‌فرد اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، وزیر ورزش و جوانان اعلام داشته است که بر سر وعده اعطای مجوز رایگان به تیم دلخواه استان هستیم، اما اگر استان احساس می‌کند که باید نسبت به خرید امتیاز اقدام کند، این وزارت بیش از نصف این هزینه را پرداخت خواهد کرد.

\n\n

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: البته طی نامه یکم شهریور ۹۴ رییس فدراسیون فوتبال و رئیس مجمع سازمان لیگ به تاج ریاست سازمان لیگ و معرفی شاهین نوین بوشهر در راستای اجرای دستور وزیر برای حضور در لیگ انجام شده و چون سه تیم دسته دو به دلیل بدهی و عدم امکان تامین مالی در شرف حذف هستند، تیم استان طبق برنامه ریزی قطعی و موافقت کتبی فدراسیون، جایگزین اولین تیمی که حذف می‌شود خواهد شد. حال اگر ما برای خرید امتیاز یکی از این سه تیم یا غیر آن، اعلام آمادگی کنیم، سراغ دومین راهکار مورد توافق وزیر و استاندار رفته‌ایم.

\n\n

بهروزیان فرد اضافه کرد: اگر دوستان محترم مشورت می‌کردند، به آنها می‌گفتم که برای خرید امتیاز به فدراسیون نروند چون طبق توافق وزیر و استاندار، قرار بود ظرف روزهای آینده و در راستای اجرای دستور وزیر برای امتیاز رایگان، وزارت ورزش راسا اقدام به خرید امتیاز برای شاهین جدید کند. ولی چون دیروز برای خرید امتیاز به فدراسیون مراجعه و اعلام آمادگی شده، موضوع واگذاری رایگان سست شده است. استاندار بوشهر امروز صبح نیز با وزیر مذاکره تلفنی داشتند و ایشان گفته‌اند هر کدام از دو راهکار را استان انتخاب کند ما بر وعده و قرارمان هستیم و با راهکار دوم، بیش از نصف هزینه خرید امتیاز را پرداخت می کنیم و کمتر از نصف هم طبق توافق قبلی توسط استان تامین می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به حمایت‌های بی‌سابقه استاندار از ورزش بیان کرد: استاندار در نشست با ورزشکاران و از جمله پیشکسوتان شاهین و ایرانجوان همواره تاکید داشته و دارد و نیز از اصحاب رسانه خواسته است که نگذارند ورزش و به خصوص فوتبال جناحی و سیاسی شود. چرا که تجربه ثابت کرده است هرگاه نگاه به ورزش و به خصوص فوتبال جناحی و سیاسی شود باعث ضرر و صدمه جبران ناپذیری در این حوزه خواهد شد. لذا انتظار می رود همه علاقمندان و دوستداران ورزش  این موضوع را رعایت کنند تا ورزش استان که متعلق به مردم است، صدمه نبیند.

\n\n

وی گفت: استاندار به دلیل اینکه همیشه با بررسی و  احتیاط وعده می دهد، تاکنون بیش از وعده‌های داده شده به ورزش کمک کرده است. به  عنوان نمونه در مورد ایرانجوان بوشهر قسط اول به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت شده و قسط دوم نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد. همچنین تامین اعتبار ۴۵۰میلیون تومان بابت کمک به کارگر بنه گز، پرسپولیس گناوه و پرسپولیس دشتستان نیز کاملا انجام شده است که طی چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

\n\n

وی در پایان اظهار داشت: ورود استاندار بوشهر به مسئله ورزش و به خصوص فوتبال، باعث احیای تیم های ریشه دار استان و دلگرمی اهالی ورزش شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر