پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دیر بر ساماندهی آژانس‌های درون مدرسه‎ای شهرستان دیر و پیگیری صلاحیت آنها با توجه به نزدیکی سال تحصیلی جدید تأکید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد صبح امروز در نشست ساماندهی آژانس‌های درون مدرسه‌ای شهرستان دیر با تأکید بر فعالیت بیش‌ازپیش اعضای شورای ترافیک در سطح شهرستان با توجه به فرارسیدن ایام ماه مهر و بازگشایی مدارس گفت: اصلاح رفتارها و فرهنگ‌سازی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی الزامی است و همه دستگاه‌ها در راستای چنین هدفی باید بسیج شوند.
کد خبر: ۱۴۶۶۶
سه‌شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: فرماندار دیر بر ساماندهی آژانس‌های درون مدرسه‎ای شهرستان دیر و پیگیری صلاحیت آنها با توجه به نزدیکی سال تحصیلی جدید تأکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد صبح امروز در نشست ساماندهی آژانس‌های درون مدرسه‌ای شهرستان دیر با تأکید بر فعالیت بیش‌ازپیش اعضای شورای ترافیک در سطح شهرستان با توجه به فرارسیدن ایام ماه مهر و بازگشایی مدارس گفت: اصلاح رفتارها و فرهنگ‌سازی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی الزامی است و همه دستگاه‌ها در راستای چنین هدفی باید بسیج شوند.

\n\n

وی بیان داشت: صلاحیت رانندگان سرویس‌های مدارس از سوی پلیس راهور و دستگاه‌های مربوطه باید تائید شود و ما وظیفه‌ داریم در حفظ سلامتی دانش‌آموزان تلاش کنیم.

\n\n

اعتماد بیان کرد: رفتار و انضباط ترافیکی به‌عنوان بخشی از فرهنگ عمومی، بیان‌کننده میزان تبعیت یا عدم تبعیت افراد از قوانین راهنمایی و رانندگی است که باید موردتوجه مسئولان باشد.

\n\n

وی خواستار حمایت ائمه جمعه و رسانه‌ها از فعالیت‌های فرهنگی به‌خصوص فرهنگ‌سازی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط همه اقشار شد و خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس شهرداری‌ها با همکاری پلیس راهور در خصوص نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی معابر عمومی و پیاده‌روها و سایر مواردی که ضروری به نظر می‌رسد، اقدام و از حفاری‌های غیرضروری در خیابان‌ها و معابر عمومی از ابتدای مهرماه جلوگیری کنند.

\n\n

به نوشته فارس، اعتماد گفت: مکان‌هایی که لازم است خط‌کشی و یا سرعت‌گیر نصب شود، باید پس از بررسی کارشناسی راهنمایی و رانندگی و در صورت صلاحدید اقدام شود.

\n\n

فرماندار دیر با اشاره به نیاز شهرستان به محل معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین افزود: به همت بخش خصوصی مقدمات کار فراهم‌شده که باید مشکلات این طرح‌ برطرف شود تا شاهد رونق تولید و اشتغال در شهرستان باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر