پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: : پس از کناره گیری خرمزی و سلمان تاجدار تیم پارس جنوبی جم با مهدی پاشازاده به توافق رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر، پس از خرمزی و سلمان تاجدار برای نشستن روی نیمکت پارس جم حال نوبت به مهدی پاشازاده رسیده است.\n\nمسئولان پارس جم پس از کناره گیری عبدالرحیم خرمزی در کمتر از 24 ساعت سلمان تاجدار را در تمرینات این تیم در اردوی تهران معرفی نموده و وی را برای هدایت تیمشان برگزیدند.
کد خبر: ۱۴۷۰۸
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: : پس از کناره گیری خرمزی و سلمان تاجدار تیم پارس جنوبی جم با مهدی پاشازاده به توافق رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پس از خرمزی و سلمان تاجدار برای نشستن روی نیمکت پارس جم حال نوبت به مهدی پاشازاده رسیده است.

\n\n

مسئولان پارس جم پس از کناره گیری عبدالرحیم خرمزی در کمتر از 24 ساعت سلمان تاجدار را در تمرینات این تیم در اردوی تهران معرفی نموده و وی را برای هدایت تیمشان برگزیدند.

\n\n

اما پس از گذشت 2 هفته حضور تاجدار در تمرینات این تیم وی قید پارس جم را زد و راهی پارسه شد تا جایگزین فرشاد پیوس اسطوره پرسیولیس شود.

\n\n

حال مسئولان منطقه ویژه انرژه پارس با مهدی پاشازاده به توافق نهایی رسیده و وی را در تمرین امروز پارس جم معرفی کردند تا پاشازاده روی نیمکت متزلزل جمی ها بنشیند.

\n\n

تیم پارس جم اولین تیمی است که پیش از فصل سه مربی تغییر داده است و رکورد عجیبی را به نام خود به ثبت رسانده است و اگر تا پایان فصل ادامه داشته باشد! این رکورد را می توان در کتاب گینس به ثبت رساند!

\n\n

به نوشته دی اسپورت ، مهدی پاشازاده پیشکسوت باشگاه استقلال بوده و توانسته با تیمهای آلومینیوم اراک ، شهرداری تبریز و گسترش فولاد سهند به لیگ دسته اول باشگاههای کشور صعود نماید.

\n\n

حال با این تفاسیر باید دید پاشازاده می تواند رویای 6 سال صعود جمی ها را به لیگ یک تحقق بخشد یا تا شروع فصل جای خود را به مربی دیگری می دهد!

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر