جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تکمیل آب‌شیرین‌کن کنگان با اعتبار 420 میلیارد ریال خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید محمدحسن باستی بعد از ظهر امروز در بازدید از آب‌شیرین‌کن 10 هزار مترمکعبی شهرستان کنگان اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی همکاری و مشارکت می‌کنند تا هر چه سریع‌تر این پروژه به بهره‌برداری برسد و از هیچ تلاشی برای تحقق این مهم فروگذار نخواهیم کرد.\n\nوی افزود: آب‌شیرین‌کن کنگان بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته تا نیمه نخست آبان‌ماه سال جاری به بهره‌برداری رسیده و افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۳۸
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تکمیل آب‌شیرین‌کن کنگان با اعتبار 420 میلیارد ریال خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید محمدحسن باستی بعد از ظهر امروز در بازدید از آب‌شیرین‌کن 10 هزار مترمکعبی شهرستان کنگان اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی همکاری و مشارکت می‌کنند تا هر چه سریع‌تر این پروژه به بهره‌برداری برسد و از هیچ تلاشی برای تحقق این مهم فروگذار نخواهیم کرد.

\n\n

وی افزود: آب‌شیرین‌کن کنگان بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته تا نیمه نخست آبان‌ماه سال جاری به بهره‌برداری رسیده و افتتاح می‌شود.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ضمن اشاره به پیشرفت 90 درصدی پروژه آب‌شیرین‌کن شهرستان کنگان بیان کرد: این آب‌شیرین با ظرفیت روزانه 10 هزار مترمکعب تولید آب شیرین نقش عمده‌ای در کاهش مشکلات تامین آب شرب مردم شهر کنگان و آبدان خواهد داشت.

\n\n

وی ضمن اشاره به اینکه بحران کم‌آبی، مسئله مهم در همه استان‌های کشور است گفت: دولت آب شرب تولید شده توسط آب‌شیرین‌کن‌هایی که با سرمایه‌گذاری خصوصی در استان بوشهر احداث می‌شود را تا مبلغ 100 میلیارد تومان سالانه تضمین می‌کند.

\n\n

باستی از آغاز به ساخت 10 واحد دیگر آب‌شیرین‌کن دیگر علاوه بر آب‌شیرین‌کن بوشهر و کنگان خبر داد و افزود: با احداث و بهره‌برداری از این تعداد آب‌شیرین‌کن تا چهار سال آینده میزان تولید آب از تاسیسات آب شیرین‌کن در استان بوشهر به 100 هزار مترمکعب می‌رسد.

\n\n

وی میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای این پروژه را 420 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به وضعیت ویژه احداث ساختمان این واحد امکان توسعه و نصب تاسیسات جدید در ادامه پروژه همزمان با بهره‌برداری به منظور افزایش تولید آب شیرین وجود دارد و ظرفیت تولید آب شرب توسط تاسیسات آب‌شیرین‌کن کنگان به 20 هزار مترمکعب افزایش می‌یابد.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار از مدیران آب و فاضلاب استان و فرماندار شهرستان کنگان خواست تا از این پروژه که توسط بخش خصوصی انجام می‌شود با تمام توان حمایت کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد و مسئله آب شرب مردم شهر کنگان و آبدان حل شود.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر