پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: طرح پیشگیری از وقوع جرم در حوزه‌های گوناگون اثربخش است به‌گونه‌ای که عامل مهمی در کاهش مراجعه به دادسراهاست.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی جمادی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری بندرریگ با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم به همکاری سایر دستگاهها نیاز دارد اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم بعنوان یکی از وظایف قوه قضائیه بدون هماهنگی سایر دستگاهها و همکاری جدی آنان، نمی‌توان به سامان رساند.
کد خبر: ۱۴۷۴۰
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: طرح پیشگیری از وقوع جرم در حوزه‌های گوناگون اثربخش است به‌گونه‌ای که عامل مهمی در کاهش مراجعه به دادسراهاست.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی جمادی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری بندرریگ با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم به همکاری سایر دستگاهها نیاز دارد اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم بعنوان یکی از وظایف قوه قضائیه بدون هماهنگی سایر دستگاهها و همکاری جدی آنان، نمی‌توان به سامان رساند.

\n\n

وی، با تاکید بر رسیدگی به پرونده‌ها در مراجع قضایی افزود: در رسیدگی به پرونده‌ها باید با دقت لازم صورت پذیرد و توجه به امر مهم پیشگیری از وقوع جرم یکی از مهم‌ترین راههای جلوگیری از ازدحام مراجعه کنندگان است.

\n\n

\n\n

رئیس کل دادگستری استان بوشهر نقش توجه به پیشگیری از وقوع جرم در کاهش بسیاری از هزینه‌ها، اظهار کرد: اجرای مطلوب برنامه های پیشگیرانه ضمن کاهش هزینه ها و مراجعه به دادگاه باعث افزایش امنیت جامعه می‌شود.

\n\n

جمادی بیان کرد: پیشگیری از وقوع جرم عامل مهمی در کاهش مراجعه به دادسراهاست.

\n\n

وی تاکید کرد: اجرای مطلوب برنامه‌های پیشگیرانه ضمن کاهش هزینه‌ها و مراجعه به دادگاه سبب افزایش امنیت در جامعه می‌شود.

\n\n

در این مراسم ضمن معرفی بهشتیان بعنوان رئیس جدید دادگاه بخش ریگ از خدمات اکبر کشفی تقدیر شد.

\n\n

*تسنیم

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر