چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی از اجرای طرح همدلی و همزمانی با نظام تعلیم و تربیت در تمانی مدارس استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ناصر کرمی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در استان بوشهر ۱۱۱ شهید فرهنگی و ۴۷۱ دانش‌آموز شهید وجود دارد.\n\nوی با بیان اینکه شعار امسال آغاز سال تحصیلی برگرفته از شعار سال که توسط مقام معظم رهبری تعیین شده است، افزود: «مهر چتر خویش گسترده است، همدلی، همزبانی آورده است» شعار آغاز سال تحصیلی در تمامی مدارس استان است.
کد خبر: ۱۴۷۸۰
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی از اجرای طرح همدلی و همزمانی با نظام تعلیم و تربیت در تمانی مدارس استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ناصر کرمی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در استان بوشهر ۱۱۱ شهید فرهنگی و ۴۷۱ دانش‌آموز شهید وجود دارد.

\n\n

وی با بیان اینکه شعار امسال آغاز سال تحصیلی برگرفته از شعار سال که توسط مقام معظم رهبری تعیین شده است، افزود: «مهر چتر خویش گسترده است، همدلی، همزبانی آورده است» شعار آغاز سال تحصیلی در تمامی مدارس استان است.

\n\n

بوشهر

\n\n

مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یکی از گسترده‌ترین نهادهای کشور است، اضافه کرد: با اینکه تجهیزات مدارس آماده استفاده دانش آموزان هستند، اما این نهاد با اجرای طرح همدلی و همزمانی بانظام تعلیم و تربیت برای مشارکت بیشتر مردم در تمای مدارس استان برگزار می‌شود.

\n\n

کرمی از برگزاری جشن روز شکوفه‌ها همزمان با کل کشور در مدارس استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: ۳۵ هزار نوآموز و  ۱۹ هزار کلاس اولی امسال در مدارس استان بوشهر ثبت نام کرده‌اند.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی از نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برای نقد عالمانه کتاب های درسی تشکر کرد و گفت: استاندار بوشهر نیز در راستای مناسب‌سازی مدارس کمک های خوبی را داشته‌اند که بسیار سپاسگزار هستم.

\n\n

مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر ادامه داد: در سال تحصیلی جدید ۱۸۰ هزار دانش‌اموز در کلاس‌های درس استان بوشهر حضور می‌یابند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر