جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: طرح تحول نظام سلامت برای بالا بردن سطح رضایتمندی‌ مردم در جامعه کمک خوبی است و مسئولین باید با مدیریت و تدبیر این طرح را ادامه دهند.\n\nبه گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، حجت‌الاسلام و المسلمین مصلح در نشستی که با حضورقائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رؤسای شبکه بهداشت و درمان دشتستان و بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان افزود: اگر دغدغه در حوزه سلامت وجود دارد و یا انتقادی هم صورت می‌گیرد در جهت، تقویت و سازندگی بیشتر و کمک به ارتقای حوزه سلامت شهرستان است.
کد خبر: ۱۴۸۲۱
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: طرح تحول نظام سلامت برای بالا بردن سطح رضایتمندی‌ مردم در جامعه کمک خوبی است و مسئولین باید با مدیریت و تدبیر این طرح را ادامه دهند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، حجت‌الاسلام و المسلمین مصلح در نشستی که با حضورقائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رؤسای شبکه بهداشت و درمان دشتستان و بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان افزود: اگر دغدغه در حوزه سلامت وجود دارد و یا انتقادی هم صورت می‌گیرد در جهت، تقویت و سازندگی بیشتر و کمک به ارتقای حوزه سلامت شهرستان است.

\n\n

وی با بیان اینکه ما از حامیان حوزه سلامت به ویژه در شهرستان دشتستان هستیم بیان داشت: انتظار می‌رود با توجه به گستردگی و پراکندگی جمعیتی شهرستان دشتستان کمبود تجهیزات و امکانات بیمارستان شهید گنجی تأمین شود.

\n\n

امام جمعه برازجان اظهار داشت: باید اعتماد مردم را در حوزه سلامت جلب کنیم و بخش دولتی در حوزه سلامت شهرستان را بیشتر تقویت کنیم.

\n\n

کلینیک رادیولوژی در شهرستان دشتستان در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد

\n\n

رییس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: دستگاه رادیولوژی خریداری شده و در آینده نزدیک کلینیک رادیولوژی در شهرستان دشتستان راه‌اندازیی خواهد شد.

\n\n

دکتر علی مقدس جعفری در این دیدارافزود: یکی ازنیازهای مهم در حوزه درمان شهرستان دشتستان راه‌اندازی بخش اندوسکوپی بود که با جذب نیروی فوق تخصص گوارش این امر محقق شده است و این امر موجب رضایتمندی‌ و رفاه مردم و دارای اهمیت بسزایی برای بیمارستان از نظر اقتصاد درمان است.

\n\n

این مقام مسئول بیان داشت: از ابتدای طرح تحول نظام سلامت تاکنون حدود 148 هزار بیمار به صورت سرپایی در کلینیک تخصصی شهرستان دشتستان ویزیت شده‌اند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر