پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جم با اشاره به اینکه گزینه سرمربیگری استقلال بودم از ارائه پیشنهاداتی از کشور اتریش برای مربیگری در این کشور خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهدی پاشازاده در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم پارس جم اظهار داشت: هنوز تیم را بطور کامل نشناخته‌ام و بیشتر مشغول مذاکره با مسئولان باشگاه بوده‌ام و هم اکنون کمی مشکل است که در خصوص وضعیت تیم اظهار نظر کنم.
کد خبر: ۱۴۸۹۸
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جم با اشاره به اینکه گزینه سرمربیگری استقلال بودم از ارائه پیشنهاداتی از کشور اتریش برای مربیگری در این کشور خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهدی پاشازاده در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم پارس جم اظهار داشت: هنوز تیم را بطور کامل نشناخته‌ام و بیشتر مشغول مذاکره با مسئولان باشگاه بوده‌ام و هم اکنون کمی مشکل است که در خصوص وضعیت تیم اظهار نظر کنم.

\n\n

سرمربی پارس‌جم افزود: زمان کمی تا آغاز رقابت‌ها داریم و برای تقویت تیم بازیکنانی جدید را مدنظر دارم و بنده با کسب سه قهرمانی در لیگ دسته 2 و با اعتباری که دارم می‌خواهم این تیم با قدرت در رقابت‌ها وارد شود.

\n\n

پاشازاده اذعان داشت: فرصت کار برای بنده در کشور اتریش هم فراهم بود اما برای برای خدمت به جوانان کشور خودم تصمیم به بازگشت به ایران گرفتم و با اینکه گزینه سرمربیگری استقلال تهران هم بودم اما کار در لیگ دسته 2 را پذیرفتم و برایم فرقی نمی‌کند که کجا کار می‌کنم و هرجا که باشم با جدیت وارد کار خواهم شد.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی در ادامه گفت: از مدیریت باشگاه انتظار دارم زمین تمرینی مناسبی برای تمرینات تیم آماده کند تا با ابزار و امکانات لازم تمرینات دلخواه کادر فنی عملی شود.

\n\n

پاشازاده افزود: اگر زمان بیشتری در اختیار داشتم قطعا در استان استعدادیابی می‌کردم اما هم اکنون هم روی بازیکنان و کادر فنی بومی تیم نظر دارم و سعی در حفظ و تقویت آنها دارم.

\n\n

بر اساس این گزارش تیم پارس جم نماینده استان بوشهر در لیگ دسته دوم کشور امروز راهی سفر می‌شود تا اردویی یک هفته‌ای در کردان کرج برپا کند، طبق برنامه از پیش تعیین شده این تیم دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های نیروی زمینی، پیکان و مقاومت برگزار می‌کند.

\n\n

بر اساس این گزارش، لیگ دسته دوم فوتبال کشور با حضور 40 تیم از چهارشنبه 8 مهرماه آغاز می‌شود که پارس جم در هفته نخست میزبان ماهان شوشتر است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر