جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: مطالعات دو پروژه سد خائیز و بزرگراه اهرم-برازجان به اتمام رسیده و در نمیه دوم سال جاری عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا ترک زاده در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: سهم اعتباری شهرستان تنگستان از دو منبع ماده 180قانون برنامه و دو درصد نفت و گاز بالغ بر 280 میلیارد ریال بوده است.\n\nترک زاده ادامه داد: بیشترین اعتبارات سال جاری تنگستان به حمل و نقل، ورزش جوانان، بهداشت و درمان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۴۹۰۱
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۳

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: مطالعات دو پروژه سد خائیز و بزرگراه اهرم-برازجان به اتمام رسیده و در نمیه دوم سال جاری عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا ترک زاده در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: سهم اعتباری شهرستان تنگستان از دو منبع ماده 180قانون برنامه و دو درصد نفت و گاز بالغ بر 280 میلیارد ریال بوده است.

\n\n

ترک زاده ادامه داد: بیشترین اعتبارات سال جاری تنگستان به حمل و نقل، ورزش جوانان، بهداشت و درمان اختصاص یافته است.

\n\n

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در سال جاری اعتباری بالغ بر330 میلیارد ریال برای گازرسانی به مناطق روستایی و شهری در شهرستان هزینه خواهد شد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم گفت: هشت سال دفاع جانانه ملت شریف ایران اسلامی در برابر تجاوز وحشیانه دشمن، منشاء غرور ملی مردم سلحشور ایران اسلامی شد.

\n\n

ترک زاده خاطرنشان کرد: در این دفاع نقش رهبری، مردم، رزمندگان، مادران و پدران شهداء، هنرمندان، نویسندگان و همه بی بدیل بود.

\n\n

فرماندار تنگستان به تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس اشاره و ادامه داد: مدارس در توسعه و پیشرفت جوامع مختلف نقش مهی دارند و سرنوشت هر کشوری در مدرسه به کیفیت آموزش بستگی دارد مردان و زنانی که می خواهند فردای یک کشور را مشخص کنند از مدرسه برانگیخته می شوند.

\n\n

فرماندارتنگستان خواستار راه اندازی خانه ریاضی برای دانش آموزان در شهرستان شد و گفت: 30 درصد از دانش آموزان در رشته های مختلف از بخش دلوار به موسسات آمورش عالی و دانشگاه های برجسته کشور راه یافتند.

\n\n

ترک زاده عنوان داشت: امسال 511 نفر در کلاس اول دبستان و در مجموع 12هزار و 51 نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان حضورخواهند یافت .

\n\n

فرماندار تنگستان گفت: بر اساس دستور استاندار بوشهر مبنی بر اینکه هر یک از دستگاه های اجرایی معین مدارس در شهرستان مشخص شود این کار صورت گرفته و دستگاه های که معین مشخص شده اند با اداره آموزش و پرورش و مدرسه همکاری لازم را داشته باشند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه در اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی برگزار می شود بیان کرد: صیانت از رای مردم به عنوان حق الناس از اصلی ترین وظایف وزارت کشور است و حقوق همه افراد رای دهندگان و انتخاب شوندگان از سوی مجریان انتخابات باید رعایت شود.

\n\n

وی گفت: به زودی ستاد دائمی تجلیل از مشاهیر شهرستان تنگستان تشکیل می شود و اولین برنامه کاری تجلیل از یکی از عالمان برجسته این شهرستان را در دستور کار خود قرار می دهد و امسال آن را اجرایی می کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر