جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته 95 درصد مدارس سعدآباد در سال تحصیلی جدید تک‌شیفت هستند و در نوبت صبح فعالیت می‌کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد حاجب در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: در ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی وسیعی برای آغاز سال تحصیلی صورت گرفته و در منطقه سعدآباد آمادگی کامل برای شروع فصل تعلیم و تربیت وجود دارد.\n\nوی افزود: در سال تحصیلی پنج هزار و 585 دانش‌آموز سعدآبادی در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم سال تحصیلی را آغاز می‌‎کنند.
کد خبر: ۱۴۹۲۴
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۴

فکرشهر: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته 95 درصد مدارس سعدآباد در سال تحصیلی جدید تک‌شیفت هستند و در نوبت صبح فعالیت می‌کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد حاجب در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: در ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی وسیعی برای آغاز سال تحصیلی صورت گرفته و در منطقه سعدآباد آمادگی کامل برای شروع فصل تعلیم و تربیت وجود دارد.

\n\n

وی افزود: در سال تحصیلی پنج هزار و 585 دانش‌آموز سعدآبادی در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم سال تحصیلی را آغاز می‌‎کنند.

\n\n

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود بیشترین میزان دانش‌آموزان سعدآباد در سال تحصیلی 95-94 مربوط به مقطع ابتدایی است.

\n\n

حاجب بیان داشت: در سال تحصیلی جدید 388 کلاس درس در 75 مدرسه شهری و روستایی منطقه سعدآباد میزبان دانش‌آموزان هستند.

\n\n

وی با اشاره به آمار پرسنل آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید 583 پرسنل آموزشی و اداری در اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد خدمت می‌کنند.

\n\n

این مسئول اذعان داشت: سامان‌دهی نیروهای اداری و آموزشی و فعال کردن پژوهش‌سرای دانش‌آموزی سعدآباد از اقداماتی است که طی هفته‌های گذشته در منطقه سعدآباد شاهد آن بوده‌ایم.

\n\n

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد عنوان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته 95 درصد مدارس سعدآباد در سال تحصیلی جدید تک‌شیفت هستند و در نوبت صبح فعالیت می‌کنند.

\n\n

به نوشته ی فارس، حاجب در پایان گفت: رنگ‎‌آمیزی کلاس‌های درس منطقه سعدآباد از اقداماتی است که در فصل تابستان و به‌ منظور بهبود فضاهای آموزشی این منطقه شاهد آن بوده‌ایم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر