سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره برق شهرستان دشتستان از افزایش 15.5 درصدی مصرف برق دشتستان در تابستان 94 خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد زمانی در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دشتستانی رویکردی است که مدیریت برق شهرستان دشتستان با جدیت به آن توجه دارد.\n\nوی افزود: بر اساس شواهد موجود و اظهار مسئولان، در سال 94 یکی از گرم‌ترین تابستان‌های چند سال اخیر را شاهد بوده‌ایم و این مورد سبب افزایش مصرف برق در شهرستان دشتستان شد.
کد خبر: ۱۴۹۲۶
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۵

فکرشهر: رئیس اداره برق شهرستان دشتستان از افزایش 15.5 درصدی مصرف برق دشتستان در تابستان 94 خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد زمانی در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دشتستانی رویکردی است که مدیریت برق شهرستان دشتستان با جدیت به آن توجه دارد.

\n\n

وی افزود: بر اساس شواهد موجود و اظهار مسئولان، در سال 94 یکی از گرم‌ترین تابستان‌های چند سال اخیر را شاهد بوده‌ایم و این مورد سبب افزایش مصرف برق در شهرستان دشتستان شد.

\n\n

رئیس اداره برق شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در تابستان سال جاری با افزایش 15.5 درصدی مصرف برق شهروندان دشتستانی از 315.9 مگاوات به 364.7 مگاوات رسید.

\n\n

وی اضافه کرد: توسعه و احداث شبکه‌های برق در شهرستان دشتستان با اعتبارات 70 میلیارد ریالی از محل منابع داخلی شرکت توزیع برق استان از اقدامات ارزشمندی است که در سال جاری تحقق یافته است.

\n\n

این مسئول اذعان داشت: بر اثر طوفانی که در نیمه دوم شهریورماه سال جاری شاهد بودیم 15 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات و زیرساخت‌های برق شهرستان دشتستان وارد شده است.

\n\n

رئیس اداره برق شهرستان دشتستان با بیان اینکه در روزهای اخیر شائبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت برق دشتستان مطرح شده است، عنوان کرد: هرگونه افزایش قیمت برق در شهرستان دشتستان را تکذیب می‌کنیم.

\n\n

زمانی گفت: آمار موجود نیز تایید می‌کند که در ماه‌های اخیر شاهد افزایش برق در شهرستان دشتستان نبوده‌ایم و برخی از تغییرات جزیی ناشی از افزایش وسایل برودتی و برقی ناشی از گرمای هوا است.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر