پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: حجت‌الاسلام والمسلمین محسن دعاگو، امام جمعه فقید شمیرانات، در آخرین روزهای حیات خود نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشت که هیچ‌گاه مجال انتشار نیافت. اکنون فرزند وی در اولین سالگرد درگذشت پدرش، متن این نامه را که بر روی تخت بیمارستان نگارش شده، منتشر کرده است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، دعاگو در این نامه تاکید کرده است که انتخابات 24 خرداد نشان داد جریانی که با دروغ‌پردازی، حریم‌سوزی و حرمت‌شکنی در عرصه‌های فریب‌کاری می‌درخشد و با اجرای پروژه تضعیف و تخریب به قدرت می‌رسد، با طنین نفرت و نفرین از دل‌ها پاک می‌شود و با خشم خدایی و تاریخی ملت روبرو می‌گردد.
کد خبر: ۱۴۹۲۸
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۸

فکرشهر: حجت‌الاسلام والمسلمین محسن دعاگو، امام جمعه فقید شمیرانات، در آخرین روزهای حیات خود نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشت که هیچ‌گاه مجال انتشار نیافت. اکنون فرزند وی در اولین سالگرد درگذشت پدرش، متن این نامه را که بر روی تخت بیمارستان نگارش شده، منتشر کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، دعاگو در این نامه تاکید کرده است که انتخابات 24 خرداد نشان داد جریانی که با دروغ‌پردازی، حریم‌سوزی و حرمت‌شکنی در عرصه‌های فریب‌کاری می‌درخشد و با اجرای پروژه تضعیف و تخریب به قدرت می‌رسد، با طنین نفرت و نفرین از دل‌ها پاک می‌شود و با خشم خدایی و تاریخی ملت روبرو می‌گردد.

\n\n

متن نامه منتشرنشده این عضو فقید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

\n\n

«بسمه تعالی

\n\n

برادر گرامی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی

\n\n

ریاست محترم جمهوری

\n\n

سلام علیکم

\n\n

ضمن تبریک سالگرد انتخاب جنابعالی توجه شما را به نکات ذیل جلب می‌نمایم.

\n\n

1- تبدیل اعتدال‌گرایی به فرهنگ عمومی و انزوای جریان تندروی و انحراف‌گرایی را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و حضرتعالی تبریک می‌گویم.

\n\n

2- ریاست جمهوری شما تحقق راستین حماسه سیاسی و پاداش خدا به عقلانیت و پایداری هاشمی رفسنجانی و همه اعتدال‌گرایان ایران اسلامی بود.

\n\n

3- استقبال کم‌نظیر ملی از حضرتعالی نمودار پایبندی ملت رشید ایران به اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی به عنوان دو باور دینی و دو ضرورت فرهنگی و اجتماعی است. مردم به گروه‌های سیاسی اتکا و اعتماد چندانی ندارند و خط‌کشی‌های جناحی و جریانی را نمی‌پسندند.

\n\n

4- انتخابات 24 خرداد نشان داد جریانی که با دروغ‌پردازی حریم‌سوزی و حرمت‌شکنی در عرصه‌های فریب‌کاری می‌درخشد و با اجرای پروژه تضعیف و تخریب به قدرت می‌رسد با طنین نفرت و نفرین از دل‌ها پاک می‌شود و با خشم خدایی و تاریخی ملت روبرو می‌گردد.

\n\n

چارچوب خدمتگزاری و عزت و اقتدارآفرینی دینداری، میثاق‌گرایی و توجه بنیادی به منافع و مصالح ملی است. هیچ‌کس در هیچ شرایطی و با هیچ بهانه‌ای حق ندارد برای توجیه ضعف‌هایش از آیین مدنی و رهبری دینی هزینه کند.

\n\n

اطمینان دارم با شناختی که از حضرتعالی وجود دارد دولت تدبیر و امید از گرایش به لیبرالیسم، سکولاریسم و تعرض به ساختار قانون اساسی پاکیزه می‌ماند و از آفرینش و افزایش عزت، اعتبار و اقتدار روز افزون ملی باز نمی‌ایستد.

\n\n

توفیق کم‌نظیر نقش‌آفرینی در حماسه سیاسی ملت و اعتماد شایسته مردم به روحانیت را قدر بدانیم و از همه سرمایه‌های دینی و ملی برای پیشبرد طرح و برنامه‌های رشد و توسعه هماهنگ و همه‌جانبه بهره‌برداری شایسته نمایید. امیدوارم با تکیه شایسته به میثاق‌های دینی و ملی، اطاعت از رهبری و جلب کمک حمایت اقشار ملی در پیشبرد اهداف آرمانی و آرمان‌های ارزشی بیش از پیش موفق باشید.

\n\n

محسن دعاگو»

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر