جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: خبرهای غیر رسمی از مرگ یکی از حجاج هم استانی در فاجعه امروز «منا» حکایت دارد...
کد خبر: ۱۴۹۷۹
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶

فکرشهر: خبرهای غیر رسمی از مرگ یکی از حجاج هم استانی در فاجعه «منا» حکایت دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در آمار اولیه ای که سازمان حج و زیارت از جانباختگان حادثه امروز منتشر کرده، نام محمد خندان از کاروان شماره ۲۴۰۳۷ هم دیده می شود که اهل شهرستان جم است.

\n\n

وی با کاروان های استان فارس به حج اعزام شده بود.

\n\n

9 حاجی استان مفقود شده اند

\n\n

جانشین حج وزیارت استان بوشهر در همین خصوص گفت: بر اساس اطلاعات واصله از کاروان‌های مختلف استان بوشهر در مکه مکرمه در حادثه ناگوار سرزمین منا 9 نفر از حجاج استان بوشهر مفقود شده‌اند.

\n\n

مهدی صداقت شامگاه پنج‌شنبه افزود: 2 نفر از حاجیان مفقودی مربوط به کاروان اهل سنت به سرپرستی علی رحمانی به شماره 16011 و هفت مفقود دیگر مربوط به کاروان عبدالرسول میگلی‌نژاد به شماره کاروان 16133 است.

\n\n

صداقت در گفتگو با تسنیم بیان کرد: تعدادی از حجاج استان بوشهر مصدوم شدند که در مراکز درمانی مکه مکرمه در حال مداوا هستند.

\n\n

مرگ یکی از حجاج دیر تایید نشد

\n\n

همچنین در فضای مجازی از جمله برخی گروه های مرتبط با خبرنگاران، هویت یکی از جابناختگان حادثه امروز به نام "مصطفی موسوی" از کاروان شماره ۲۹۰۱۲ مربوط به شهرستان دیر اعلام شده بود، اما پیگیری های تلفنی خلیج فارس با مدیر یکی از کاروان های استان که در عربستان حضور دارد مشخص کرد این شماره کاروان مربوط به بوشهر نبوده است.

\n\n

807 زائر بوشهر در خانه خدا

\n\n

امسال 807 زائر از استان بوشهر در قالب 5 کاروان به سفر حج تمتع رفتند که ۵۳ درصد از زائران را خانم‌ها و ۴۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

\n\n

آنها یکم شهریورماه به عربستان اعزام شده و برگشت اولین کاروان نیز ششم مهرماه می باشد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر