جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عبدالله جامعی ملی پوش ژیمناستیک که موفق شد بعد از حدود ۹۰ سال به مدال آسیایی در این رشته برسد گفت: در حال حاضر خودم شخصا در استان بوشهر تمریناتم را ادامه می دهم و بدنسازی می کنم تا از لحاظ جسمی کم نیاورم. از قبل هم خودم شخصا تمرین می کردم و مربی نداشتم.\n\nبه گزارش فکرشهر، وی با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری از ۴ مهر عنوان کرد: از چند روز دیگر اردوی تیم ملی در خانه ژیمناستیک شهید آذرپی شروع می شود و تا ۱۵ مهر ادامه دارد. آذرپی به من اعتماد کرد و خوشبختانه به تیم ملی راه پیدا کردم و امیدوارم در ادامه نیز بتوانم ملی پوش خوبی برای تیم ملی کشورم باشم.
کد خبر: ۱۴۹۹۹
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: عبدالله جامعی ملی پوش ژیمناستیک که موفق شد بعد از حدود ۹۰ سال به مدال آسیایی در این رشته برسد گفت: در حال حاضر خودم شخصا در استان بوشهر تمریناتم را ادامه می دهم و بدنسازی می کنم تا از لحاظ جسمی کم نیاورم. از قبل هم خودم شخصا تمرین می کردم و مربی نداشتم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری از ۴ مهر عنوان کرد: از چند روز دیگر اردوی تیم ملی در خانه ژیمناستیک شهید آذرپی شروع می شود و تا ۱۵ مهر ادامه دارد. آذرپی به من اعتماد کرد و خوشبختانه به تیم ملی راه پیدا کردم و امیدوارم در ادامه نیز بتوانم ملی پوش خوبی برای تیم ملی کشورم باشم.

\n\n

عبدالله جامعی ژیمناستیک

\n\n

جامعی در پاسخ به این سوال که چرا شما به مسابقات جایزه بزرگ مجارستان اعزام نشدید به مهر گفت: خناری نژاد از طریق استان خود به این رقابتها اعزام شد. من خودم خیلی پیگیر بودم ولی متاسفانه حتی با وجود کسب مدال آسیایی هیچ یک از مسئولان استان بوشهر حمایتم نکردند و اسپانسری نیز برای اعزام به رقابتهای مختلف یاری ام نداد. فدراسیون ژیمناستیک هم قول پاداش به من داده که انشاالله در آینده ای نزدیک عملی خواهد شد.

\n\n

ملی پوش ژیمناستیک با اشاره به مشکلات مالی این رشته تصریح کرد: شاید قبل از مدال به صورت نیمه حرفه ای در این رشته وقت می گذاشتم اما حالا که تمام وقتم را برای این رشته صرف می کنم می فهمم مشکلات چقدر سخت است.هیچ توجهی به ژیمناستیک نمی شود و این دردآور است. حتی یک فوتبالیست محلات هم درآمدش از من بیشتر است و این همه تفاوت بین رشته ها خیلی بد است.

\n\n

جامعی در پایان درخصوص هدف خود از حضور در این رشته عنوان کرد: امیدوارم مدالهایم تداوم داشته باشد. کسب سهمیه المپیک هم اگرچه از جمله اهداف من است ولی بستگی به برنامه ریزی فدراسیون دارد. امیدوارم ژیمناستیک ایران رشد قبال توجهی داشته باشد و توجه مسئولان نیز به این رشته بیشتر شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر