جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: گروه تروریستی داعش در یک پیام توئیتری مدعی شده که یکی از مقاصد آنها تخریب شهر مشهد است.\n\nبه گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: گروه تروریستی تکفیری داعش،‌ هوس کرده به مشهد مقدس هم تعرض کند!\n\nاین گروهک، روز پنجشنبه همزمان با عید قربان در صفحات توئیتر خود اعلام کرد: رافضی‌ها (شیعیان) بدانند که هدف ما تخریب نمادهای شرک‌آلود در نجف، کربلا و سامراست و بعد از تخریب آنها به ایران خواهیم آمد و مشهد را ویران خواهیم کرد.\n\nاین گروه تروریستی از مسلمانان خواست با نابود ساختن شیعیان، هرچه سریع‌تر اسلام اصیل را در جهان مستقر کنند.
کد خبر: ۱۵۰۳۷
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰

فکرشهر: گروه تروریستی داعش در یک پیام توئیتری مدعی شده که یکی از مقاصد آنها تخریب شهر مشهد است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: گروه تروریستی تکفیری داعش،‌ هوس کرده به مشهد مقدس هم تعرض کند!

\n\n

این گروهک، روز پنجشنبه همزمان با عید قربان در صفحات توئیتر خود اعلام کرد: رافضی‌ها (شیعیان) بدانند که هدف ما تخریب نمادهای شرک‌آلود در نجف، کربلا و سامراست و بعد از تخریب آنها به ایران خواهیم آمد و مشهد را ویران خواهیم کرد.

\n\n

این گروه تروریستی از مسلمانان خواست با نابود ساختن شیعیان، هرچه سریع‌تر اسلام اصیل را در جهان مستقر کنند.

\n\n

این روزنامه در پایان آورده است: جالب است که تروریست‌های داعش در شرایطی هوس چنین لقمه بزرگ‌تر از دهانشان را کرده‌اند که در عراق و سوریه در حال فروپاشی هستند و در برابر نیروهای مردمی مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند. شرایط ایران به‌گونه‌ای است که داعش حتی به مرزها هم نمی‌تواند نزدیک شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر