جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند ازمساله منا برای تفرقه شیعه و سنی استفاده کنند اما به نتیجه نمی رسند، گفت: امروز جهان اسلام عزادار این مسئله است.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر روز شنبه به نقل از حجت الاسلام حسین دشتی درمراسم بزرگداشت درگذشتان حادثه منا درسپاه بوشهر، گفت: به برکت ایثارگری کسانی که در راه توحید قدم برداشته اند و در این راه جان را نقد مسیر قرار داده اند ریشه ظلم، ستم و تباهی برکنده شده و پرچم توحید در مکه برافراشته می شود.
کد خبر: ۱۵۰۵۷
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند ازمساله منا برای تفرقه شیعه و سنی استفاده کنند اما به نتیجه نمی رسند، گفت: امروز جهان اسلام عزادار این مسئله است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر روز شنبه به نقل از حجت الاسلام حسین دشتی درمراسم بزرگداشت درگذشتان حادثه منا درسپاه بوشهر، گفت: به برکت ایثارگری کسانی که در راه توحید قدم برداشته اند و در این راه جان را نقد مسیر قرار داده اند ریشه ظلم، ستم و تباهی برکنده شده و پرچم توحید در مکه برافراشته می شود.

\n\n

وی یادآورشد: همانطوری که هر شهادتی این خاصیت و ویژگی دارد که تاثیرگذار است، باید از اثرات قیام این شهادت عظما نیز استفاده کرد.

\n\n

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: شاید می شد که از کشته شدن این افراد گذشت و مساله را چشم پوشی کرد اما با وجود اینکه مقام معظم رهبری سه روز اعلام عزای عمومی کرده بی حساب نیست، هم حساب داخلی دارد و هم تسلیتی برای بازماندگان بوده و هم اثرات جهانی دارد که اثر خود را در جهان خواهد گذاشت.

\n\n

دشتی با تاکید بر اینکه باید این مراسم ها باشد و از آنها استفاده کرد، گفت: هرچند این کشته ها نزد خدا اجر دارند، اما باید از این طریق در مبارزه با شرک و کفر نهایت استفاده را کرد.

\n\n

این مقام مسئول ادامه داد: منا محیط قربانگاه یک انسان بود که می خواست فرزند خود را در راه خدا به دست خود قربانی کند.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه مرگ آنها بی حساب نیست، افزود: حاجیان ما نشان دادند بجای اینکه قربانی بدهند، خود قربانی در راه خدا شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر