پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: فرهنگیان استان بوشهر با روش‌های نوین آموزشی در مهارت افزایی به دانش‌آموزان اشنا شوند تا درعرصه علم آموزشی موفق‌تر عمل کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سعید زرین‌فر ظهر امروز در آیین آغاز سال جدید تحصیلی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، ضمن تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت به نقش مهم معلمان در عرصه علم آموزی پرداخت و اظهار داشت: راه سعادت و توسعه هر جامعه‌ای  به نیروهای انسانی کارآمد و توانمند بستگی دارد که دراین راستا معلمان نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.
کد خبر: ۱۵۰۸۵
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: فرهنگیان استان بوشهر با روش‌های نوین آموزشی در مهارت افزایی به دانش‌آموزان اشنا شوند تا درعرصه علم آموزشی موفق‌تر عمل کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سعید زرین‌فر ظهر امروز در آیین آغاز سال جدید تحصیلی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، ضمن تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت به نقش مهم معلمان در عرصه علم آموزی پرداخت و اظهار داشت: راه سعادت و توسعه هر جامعه‌ای  به نیروهای انسانی کارآمد و توانمند بستگی دارد که دراین راستا معلمان نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

\n\n

وی با بیان اینکه معلمان باید به فنون آموزشی روز آشنا شوند تاکید کرد: فرهنگیان با توجه به اینکه در توانمند سازی نیروهدرعرصه علم آموزشی موفق‌تر عمل کنند.

\n\n

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: به‌روز کردن اطلاعات معلمان و آشنایی با روش نوین آموزشی در ارتباط با مهارت آموزی به دانش آموزان و تربیت نسل جوان و نیروی کار متخصص و ماهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قرار بگیرد.

\n\n

زرین‌فرضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گام برداشتن در مسیر انبیاء توسط دانشجویان جدیدالورود افزود: معلمی که شغل انبیاء الهی است نیاز به روحیه‌ای سرشار از صبرو استقامت دارد چون معلمی کاری جدی و در عین حال دلنشین است.

\n\n

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ضمن اشاره به اینکه معلمان در طلایی‌ترین دوران زندگی با افراد در ارتباط هستند بیان کرد: در سالهای نوجوانی و جوانی انسان توان یادگیری بسیار بالایی دارد که دانش آموزان در این سنین بسیار مستعد هستند و معلمان دقیقا در همین سنین به عنوان یک الگوی مناسب رفتاری و کسی که وظیفه  آموزش به دانش آموزان را بر عهده دارد باید روح الهی و انسانی سرشار از معنویت را در آنها بدمد.

\n\n

وی از نظم به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های مهم معلمان نام برد و افزود: معلم ابتدا خود با داشتن نظم و انظباط باید این فرهنگ و داشتن برنامه را در دانش آموزان نهادینه کند.

\n\n

زرین‌فر ضمن اشاره به ضرورت تربیت افراد با روحیه همکاری و مشارکت بالا در آموزش و پرورش افزود: در کشور نیاز داریم به دانش آموزان کارگروهی را آموزش دهیم تا با مشارکت فعال در توسعه تمام بخش‌ها از مهارت و تخصص خود استفاده کنند و افراد مسئولی باشند.

\n\n

به نوشته ی تسنیم، معاون استاندار بوشهر به اهمیت مطالعه و خواندن کتاب اشاره کرد و افزود: نرخ سرانه مطالعه توسط دانش آموزان بسیار پایین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر افزایش روحیه مطالعه و کتابخوانی تاکید دارند پس لازم است معلمان توجه ویژه‌ای به مطالعه و پژوهش، تحقیق و خواندن کتاب داشته باشند و این مهم به دانش‌آموزان تعمیم داده شود.

\n\n

زرین‌فر ضمن اشاره به اینکه زندگی در جامعه‌ای که بر اساس آموزش معارف دینی و مذهبی و نهادینه شدن معنویت همراه با مهارت و تخصص باشد، زندگی موفق و سرشار از روحیه الهی است گفت: اگر معلمان خوب پرورش یابند نسل جوان و نیروی کار متخصص و ماهر نیز زندگی مبتنی بر ادبیات و معارف آموزش و پرورش می‌یابد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر