سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: برای تقویت موزه ایثار و شهادت، اسناد و مدارک مبارزان سرزمین تاریخی استان بوشهر گردآوری می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد ابراهیم فروزانی بعد از ظهر امروز در آیین راه‌اندازی نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شورای بوشهر با گرامیداشت این هفته اظهار داشت: استان بوشهر در مبارزه با استکبار، استعمار و متجاوزان دارای تاریخ روشنی است که در تاریخ مکتوب وجود دارد.
کد خبر: ۱۵۱۰۱
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: برای تقویت موزه ایثار و شهادت، اسناد و مدارک مبارزان سرزمین تاریخی استان بوشهر گردآوری می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد ابراهیم فروزانی بعد از ظهر امروز در آیین راه‌اندازی نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شورای بوشهر با گرامیداشت این هفته اظهار داشت: استان بوشهر در مبارزه با استکبار، استعمار و متجاوزان دارای تاریخ روشنی است که در تاریخ مکتوب وجود دارد.

\n\n

وی با بیان اینکه نمایشگاهی از رشادت‌های سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری به مناسبت هفته دفاع مقدس در پارک شورا برگزار شد گفت: عکس‎هایی به همراه زندگی‎نامه و فیلم دلیران تنگستان همراه با مجسمه و ماکت مبارزان جنوب از جمله آیت‎الله بلادی، رئیسعلی دلواری،خ الو حسین و دیگر مبارزان در  نمایشگاه هفته دفاع مقدس به معرض دید عموم گذاشته شده است.

\n\n

وی با اشاره به مبارزات نهضت جنوب گفت: تاریخ مبارزات جنوب و دفاع مقدس به زمانی که افراد دلاوری چون آیت‎الله بلادی، خالو حسین بردخونی، باقر تنگستانی، غضنفرالسلطنه و رئیسعلی دلواری و سایر کسانی که در راه آزادی و رشادت قدم برداشته و شهید شدند، برمی‌گردد.

\n\n

فروزانی بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بخشی از مبارزات جنوب  را به روایت تصویز و عکس گذاشت که با استقبال خوب مردم روبرو شده است.

\n\n

مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر به اهمیت وقایع نگاری اشاره کرد و گفت: تاریخ باید به صورت واقعی و با توجه به رشادت‌های رزمندگان ثبت شود.

\n\n

به نوشته ی تسنیم، وی با بیان اینکه هرگز نباید رشادت‌های مبارزان در جلوگیری از متجاوزان فراموش شود گفت: تلاش شده که به گردآوری اسناد و مدارک مبارزات این سرزمین تاریخی موزه ایثار و شهادت راه‎اندازی شود و مشارکت همگان برای پربار کردن این موزه امری ضروری است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر