شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
ادامه ی تغییرات در شهرداری برازجان؛
فکرشهر: وی ادامه داد: از بدو ورود به شهرداری هدفی که دنبال کرده ام این بوده که با همکاری پرسنل خدوم شهرداری در خدمت بی منت به شهروندان همواره پیشقدم باشم...
کد خبر: ۱۵۳۱۶
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۳

فکرشهر: ظهر امروز ـ شنبه 11مهرماه 94 ـ با حضور رییس و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونین، مشاورین و مدیران مشاور، مدیر جدید حوزه شهردار و همچنین مدیر جدید واحد وصول شهرداری برازجان معرفی شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان، مهندس شمالی نژاد در این آیین ضمن خوشامدگویی به مدعوین و تسلیت بمناسبت شهادت جان باختگان حادثه منا ، و اعلام انزجار از بی تدبیری آل سعود ، گفت: تغییراتی که در سیستم مدیریتی شهرداری ایجاد می شود، نبایستی ایجاد شائبه نماید.

\n\n

وی ادامه داد: از بدو ورود به شهرداری هدفی که دنبال کرده ام این بوده که با همکاری پرسنل خدوم شهرداری در خدمت بی منت به شهروندان همواره پیشقدم باشم.

\n\n

\n\n

شهردار برازجان، اولین برنامه ارائه شده به شورای اسلامی شهر، قبل از تصدی این پست را ارتقاء و توانمند نمودن سازمان عنوان نمود و ادامه داد: بایستی با ایجاد فضای همدلی و تعامل با سایر بخش های ذیربط در پیشبرد اهداف شهرداری گام برداریم.

\n\n

در ادامه ارسطو قائدی مشاور و مدیرحوزه شهردار از حسن اعتماد شهردار تشکر نمود و اذعان داشت: امید است با ایجاد فضای همکاری وتعامل در بین تمامی بخش های مدیریت شهری ، بتوانیم بزرگترین شهر استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

\n\n

مرتضی نیکجو رییس شورای اسلامی شهر نیز ضمن اعلام حمایت این شورا از مجموعه شهرداری ، خاطرنشان نمود: در انتخاب مدیران جدید بایستی ملاک کارآمدی و توانمندی آنان مدنظر قرار گیرد.

\n\n

\n\n

وی با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع گفت: شهربرازجان بامشکلات زیادی مواجه است که با برنامه ریزی وارائه راهکارهای منطقی می توان بر این مشکلات غلبه کرد.

\n\n

سپس سیده خدیجه حسینی رییس اسبق شورای اسلامی شهر اذعان داشت : شهرداری وشورا بایستی بصورتی عمل نمایند که معضلات شهر ومشکلات شهروندان در سریعترین زمان رفع شود.

\n\n

در پایان سیدعلی محمدی مدیر جدید واحد وصول نیز گفت: در این سالها که بعنوان مشاور شهردار انجام وظیفه نموده ام ، تمامی سعی وتلاشم را جهت عمل به قانون بکار گرفته ام.

\n\n

گفتنی است در این مراسم ارسطوقائدی بعنوان مشاور ومدیرحوزه شهردار و سیدعلی محمدی بعنوان مدیرواحد وصول معرفی گردیدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، 28 شهریورماه نیز، نجفقلی محمودی به عنوان رییس دفتر شهردار و داریوش رهسپار به عنوان مدیر واحد حقوقی شهرداری برازجان معرفی شده بودند و همچنین در 7 مهرماه نیز، سید هاشم بصری به عنوان مدیرجدید واحددرآمد شهرداری برازجان معرفی شده بود.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر