پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: تحصن عده‌ای مقابل مجلس شورای اسلامی که در مخالفت با «برجام» آغاز شد و به گفته مقامات مسئول، غیرقانونی بود، روز گذشته پایان یافت. پیام دفتر مقام معظم رهبری، دلیل پایان یافتن این تجمع عنوان شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، روزنامه کیهان نوشته است: تحصن شش روزه گروهی از طلاب، خانواده‌های شهدا، جانبازان و جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در مقابل مجلس شورای اسلامی که از دوشنبه گذشته آغاز شده بود با پیام دفتر رهبر معظم انقلاب پایان یافت.
کد خبر: ۱۵۳۲۸
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

فکرشهر: تحصن عده‌ای مقابل مجلس شورای اسلامی که در مخالفت با «برجام» آغاز شد و به گفته مقامات مسئول، غیرقانونی بود، روز گذشته پایان یافت. پیام دفتر مقام معظم رهبری، دلیل پایان یافتن این تجمع عنوان شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روزنامه کیهان نوشته است: تحصن شش روزه گروهی از طلاب، خانواده‌های شهدا، جانبازان و جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در مقابل مجلس شورای اسلامی که از دوشنبه گذشته آغاز شده بود با پیام دفتر رهبر معظم انقلاب پایان یافت.

\n\n

حجت‌الاسلام عمار عمارلو اولین روحانی متحصن مقابل مجلس، صبح دیروز از طریق بلندگو ضمن تشکر از متحصنین گفت: وظیفه ما اطاعت محض از رهبری است. صدای ما به معظم‌له رسیده و دفتر ایشان خبر داده است معظم‌له با تدبیر خود خواستار پایان این اجتماع شده‌اند.

\n\n

عمارلو به حضور رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع اجتماع‌کنندگان اشاره کرد و افزود: من از طریق سردار ساجدی‌نیا پیام دفتر رهبر انقلاب را دریافت کردم.

\n\n

نماینده اجتماع‌کنندگان در ادامه گفت: با حاج حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان نیز تماس گرفتیم و ایشان خطاب به جمع متحصنین تاکید کرد رهبر معظم انقلاب ادامه تحصن را از این پس به مصلحت نمی‌دانند و متن این پیام محبت‌آمیز و پدرانه را خواند که «صدای شما را مسئولین شنیدند و پیامتان را دریافت کردند، مصلحت به ادامه تحصن نیست.» ما نیز از حاج حسین خواستیم پیام ما را به امام خامنه‌ای برساند و بگوید ما سربازان جان بر کف شمائیم. پیامتان را دریافت کردیم، سمعاً و طاعةً.

\n\n

در ادامه گزارش کیهان آمده است: گفتنی است برخی رسانه‌ها با تحریف چگونگی پایان تحصن مقابل مجلس، پیام محبت‌آمیز صادر شده خطاب به متحصنین را به‌عنوان مخالفت رهبر معظم انقلاب با اقدام آنان معرفی کرده‌اند.

\n\n

عمارلو طلبه و روحانی جوانی که به همراه همسر و فرزندان خردسالش از دوشنبه هفته گذشته در مقابل مجلس شورای اسلامی و در اعتراض به برجام در مقابل مجلس متحصن شده بود در گفت‌وگوی اختصاصی با کیهان اعلام کرد: هدف ما از تحصن مجموعه‌ای از عوامل از جمله پیگیری منویات و خطوط قرمز مدنظر رهبر معظم انقلاب بوده است که به نظر می‌رسد در توافق برجام بعضاً کمرنگ یا اصلا مورد لحاظ قرار نگرفته است. با این رویکرد و با گفتمانی نقادانه بدون آشوب و اخلالگری مانند تمام توده‌های منتقد کنار مجلس به تحصن نشستیم.

\n\n

حجت‌الاسلام عمارلو افزود: تفاوت جبهه انقلاب با فتنه‌گران و طیف‌های دیگر در آن است که گفتمان ما بدون آتش زدن سطل‌های زباله نظرات خود را اعلام می‌کند و از سوی دیگر گوش ما به فرمان ولی‌امرمان است و سخن ایشان را در عمل فصل‌الخطاب می‌دانیم.

\n\n

وی گفت: پس از اطلاع یافتن از موضع دفتر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر اتمام تحصن ما نیز همانند سربازی مطیع فورا اقدام به اتمام تحصن کردیم.

\n\n

این روزنامه در پایان نیز آورده است: گفتنی است در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با جانبازان، یکی از جانبازان درباره توافق هسته‌ای و اهداف دشمن هشدارهایی می‌دهد که حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پاسخ می‌فرمایند این را به نمایندگان مجلس بگوئید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر