شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دوچرخه سوار دشتستانی با شعار حمایت از بیماران سرطانی مسافت 260کیلومتری شهر برازجان تا شیراز را رکاب می زند...
کد خبر: ۱۵۳۴۰
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۷

فکرشهر: دوچرخه سوار دشتستانی با شعار حمایت از بیماران سرطانی مسافت 260کیلومتری شهر برازجان تا شیراز را رکاب می زند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، اسماعیل مسیح گل، هداف از این اقدام خود را حمایت از کودکان سرطانی و رساندن پیام سلامت و روحیه تندرستی آنان عنوان کرد.

\n\n

وی گفت: جلب حمایت از کودکان سرطانی از برنامه های تبلیغی و فرهنگی خود در طول مسیر در مناطق مختلف تا شیراز خواند.

\n\n

این دوچرخه سوار دشتستانی روز یکشنبه حرکت خود را از میدان شهید گنجی برازجان آغاز کرد و به مدت چهار روز فاصله این شهر شیراز را رکاب خواهد زد.

\n\n

\n\n

این دوچرخه سوار دشتستانی قرار است با تعدادی از خیرین شیرازی برای جلب حمایت آنان از کودکان سرطانی دیدار و در بیمارستان های این شهر خون خود را به این بیماران اهدا کند.

\n\n

یکی از اعضای هیات امنای انجمن حمایت از بیماران سرطانی دشتستان گفت: دراین شهرستان 85 بیمار مبتلا به سرطان وجود دارد که نیاز به حمایت جدی دارند.

\n\n

طاهره آحوندزاده افزود: بالا بودن هزینه های دارو و درمان و نبود پوشش بیمه ای مناسب بویژه در مناطق روستایی شهرستان باعث مشکلات عدیده ای برای این بیماران شده است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی حمایت از بیماران و کودکان سرطانی و فرهنگ سازی برای حمایت از آن ها را ضروری خواند.

\n\n

آخوندزاده اضافه کرد: انجمن حمایت از بیماران سرطانی در دشتستان با حمایت های خیرین و پزشکان در زمینه های مالی، کارهای درمانی، آزمایشگاهی، عرضه لوازم درسی و دارو و بخشی از هزینه های درمان و ویزیت های رایگان به کودکان و مبتلایان به سرطان اقدامات خوبی داشته و این حرکت همچنان ادامه دارد. 

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر