پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بر اثر واژگونی موتورسیکلت نوجوان دانش آموز، به کام مرگ فرو رفت...
کد خبر: ۱۵۳۵۰
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵

فکرشهر: بر اثر واژگونی موتورسیکلت نوجوان دانش آموز، به کام مرگ فرو رفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، حوالی ساعت 6/30 دقیقه صبح 11 مهرماه 94، در محور برازجان ـ بوشهر نزدیک روستای دهنو، راکبین موتورسوار دچار سانحه شدند و موتورسیکلت انان واژگون گردید.

\n\n

مسئول مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان دشتستان در این رابطه گفت: حوالی ساعت 6/30 دقیقه صبح امروز ، طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های شهرستان یک مورد واژگونی موتورسیکلت گزارش داده شد که بلافاصله مرکز اورژانس جاده ای آبپخش به محل حادثه اعزام گردید.

\n\n

محمد علی دهقان در ادامه افزود : متاسفانه قبل از رسیدن آمبولانس اورژانس جاده ای به محل حادثه ،یکی از راکبین موتورسوار، دانش آموز 17 ساله  بوده که به دلیل شدت ضربات وارده به سر در محل حادثه فوت نموده بود و راکب دوم ، مصدوم  و توسط نیروها اورژانس به بیمارستان شهید گنجی اعزام گردید .

\n\n

طبق خبرهای رسیده از اورژانس بیمارستان، وضعیت عمومی مصدوم رضایت بخش و مراقبتهای درمان  در مورد وی در حال انجام است .

\n\n

در پایان دهقان اظهار کرد: با شروع مدرسه و استفاده دانش آموزان از موتور به عنوان وسیله نقلیه ،جهت رفت و برگشت به مدرسه، ما شاهد چنین اتفاقاتی هستیم و امیدواریم با رایزنی هایی که اداره آموزش و پرورش و پلیس راهنمایی رانندگی کرده اند تمامی دانشاموزان موتورسوار ملزم به استفاده از کلاه ایمنی باشند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر