شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری مراسمات محرم و صفر در 200 هیئت مذهبی دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسین شیخی در نشست شورای هیئات مذهبی دشتستان اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در برگزاری برنامه‌های مناسبتی در تمام ایام سال دارند.\n\nرئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با بیان اینکه بصیرت افزایی مهم‌ترین رسالت هیأت‌های مذهبی است افزود: افزایش بصیرت دینی و اعتقادی مردم از مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌های هیئات مذهبی است.
کد خبر: ۱۵۴۳۳
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۰

فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری مراسمات محرم و صفر در 200 هیئت مذهبی دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسین شیخی در نشست شورای هیئات مذهبی دشتستان اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در برگزاری برنامه‌های مناسبتی در تمام ایام سال دارند.

\n\n

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با بیان اینکه بصیرت افزایی مهم‌ترین رسالت هیأت‌های مذهبی است افزود: افزایش بصیرت دینی و اعتقادی مردم از مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌های هیئات مذهبی است.

\n\n

شیخی تصریح کرد: در دشتستان هیئت‌های مذهبی با برنامه‌ریزی و با کیفیت مطلوبی نسبت به اجرای برنامه‌های مذهبی اهتمام می‌ورزند و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

\n\n

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان، هدف از قیام امام حسین(ع) را زنده نگه داشتن اسلام و احیا امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی باید بکوشند که در ماه محرم امر به معروف و نهی از منکر که کم کم در حال فراموشی است، در جامعه احیا و جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

\n\n

به نوشته ی فارس، شیخی یکی ازعوامل موفقیت یک روحانی را مردمی بودن او دانست و گفت: معنی مردمی بودن به فکر مشکلات مردم بودن است و اگر مردم  احساس کنند که روحانی محل یا منطقه شان، به فکر حل مشکلات مردم است، می‌تواند اثر گذار در مردم باشد.

\n\n

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری مراسمات محرم و صفر در 200 هیئت مذهبی دشتستان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در 130 روستا و 9 شهر دشتستان در ایام محرم به ویژه در دهه نخست این ماه برگزار می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر