پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرحج و زیارت استان بوشهر گفت: حجاج استان بوشهر 21 و 22 مهرماه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده به بوشهر باز می‌گردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالرسول رنجبر که در مکه مکرمه به‌ سر می‎برد، با بیان اینکه 793 زائر از استان بوشهر به خانه خدا اعزام شدند اظهار داشت: این زائران در شش کاروان از 20 تا 22 شهریور از بوشهر به سرزمین وحی مشرف شدند.
کد خبر: ۱۵۴۴۳
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: مدیرحج و زیارت استان بوشهر گفت: حجاج استان بوشهر 21 و 22 مهرماه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده به بوشهر باز می‌گردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالرسول رنجبر که در مکه مکرمه به‌ سر می‎برد، با بیان اینکه 793 زائر از استان بوشهر به خانه خدا اعزام شدند اظهار داشت: این زائران در شش کاروان از 20 تا 22 شهریور از بوشهر به سرزمین وحی مشرف شدند.

\n\n

مدیرحج و زیارت استان بوشهر با اشاره به اینکه 7 نفر از حجاج استان بوشهر درحادثه منا جان‌باخته‌اند بیان کرد: یک تن از حجاج جان‎باخته از طریق کاروان‎های استان فارس و شش جان‎باخته دیگر با کاروان‎های شش‎گانه حجاج  استان بوشهر به مکه مکرمه اعزام شده بودند.

\n\n

وی با اشاره به انتقال پیکر دو جان‌‎باخته استان بوشهر در حادثه منا به کشور افزود: پیکر پنج قربانی دیگر نیز با تلاش مسئولان کشورمان در روزهای آینده به استان بوشهر منتقل می‎شود.

\n\n

مدیرحج و زیارت استان بوشهر با بیان اینکه زائران بیت‎الله الحرام استان بوشهر مدینه بعد هستندبه تسنیم گفت: حجاج استان بوشهر امروز و فردا به مدینه منوره اعزام می‎شوند.

\n\n

رنجبر با اشاره به زمان بازگشت حجاج استان بوشهر به وطن تصریح کرد: حاجیان استان بوشهر 21 و 22 مهرماه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده به بوشهر باز می‌گردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر