پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از اجرای 9 دهکده گردشگری در استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدحسن باستی اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی بتوانیم در مسیر رشد و تعالی استان گام برداریم.\n\nوی افزود: اجرای پروژه‌های گردشگری و توریستی از اساسی‌ترین برنامه‌های استان است و امیدوار هستیم در این مسیر به نتایج مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۱۵۵۲۰
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از اجرای 9 دهکده گردشگری در استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدحسن باستی اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی بتوانیم در مسیر رشد و تعالی استان گام برداریم.

\n\n

وی افزود: اجرای پروژه‌های گردشگری و توریستی از اساسی‌ترین برنامه‌های استان است و امیدوار هستیم در این مسیر به نتایج مورد نظر برسیم.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از اجرای 9 دهکده گردشگری در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد 9 دهکده گردشگری در استان بوشهر در دست ساخت داریم که امیدواریم در زمان مقرر به بهره‌برداری برسند.

\n\n

باستی با اشاره به اجرای طرح‌های ورزشی در استان بوشهر یادآور شد: سال گذشته در روستاهای بالای یک هزار نفر جمعیت، زمین چمن مصنوعی فوتبال احداث کردیم و امسال هم تمام روستاهای بالای 500 نفر تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند و تا دهه فجر امسال 80 درصد جمعیت روستایی استان از چمن مصنوعی برخوردار می‌شوند.

\n\n

وی به فارس گفت: در شهرهای استان نیز به ازای هر 5 هزار نفر جمعیت یک زمین مینی فوتبال احداث می‌شود که امسال 113 زمین چمن مصنوعی در شهرها تکمیل خواهد شد.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از برگزاری جام امید فجر در سراسر استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این مسابقات در روستاها و شهرها برگزار و با برگزاری رقابت‌های مقدماتی، مسابقات در سطح بخش‌ها و شهرستان‌ها و نهایتا در سطح استان برگزار خواهد شد.

\n\n

باستی همچنین با اشاره به لزوم گسترش ورزش در روستاها افزود: در تمام روستاهای بالای 400 نفر جمعیت زمین والیبال احداث می‌شود و امیدوار هستیم شاهد شادابی در روستاهای استان باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر