جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: نخستین مجمع خیرین سلامت استان بوشهر راه‌اندازی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد بازیاری صبح امروز در مراسم راه‌اندازی مجمع خیرین سلامت شهرستان کنگان اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت سازمان‌های مردم‌نهاد و امور مشارکت‌های اجتماعی و سمن‌ها با هدف کلی فراهم‌سازی امکان شناسایی و ساماندهی خیرین در کشور و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری درست از مشارکت‌های مردمی و هدایت این مساعدت‌ها به اولویت‌های ملی در حوزه سلامت است.
کد خبر: ۱۵۵۲۱
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: نخستین مجمع خیرین سلامت استان بوشهر راه‌اندازی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد بازیاری صبح امروز در مراسم راه‌اندازی مجمع خیرین سلامت شهرستان کنگان اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت سازمان‌های مردم‌نهاد و امور مشارکت‌های اجتماعی و سمن‌ها با هدف کلی فراهم‌سازی امکان شناسایی و ساماندهی خیرین در کشور و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری درست از مشارکت‌های مردمی و هدایت این مساعدت‌ها به اولویت‌های ملی در حوزه سلامت است.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: مجمع خیرین سلامت با هدف ساماندهی خیرین و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری درست از مشارکت‌های مردمی و هدایت به اولویت‌ها در حوزه سلامت فعالیت خود را آغاز می‌کند.

\n\n

بازیاری با اشاره به اینکه ایجاد هماهنگی و وحدت از دستاوردهای این مجمع برای جامعه است، بر فرهنگ‌سازی جامع برای توسعه فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت در توسط هیئت امنا و مسئولان در بین طیف‌های مختلف مردم تاکید کرد.

\n\n

به نوشته ی فارس، دبیر مجمع خیرین سلامت استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: مجمع خیرین سلامت در مرکز استان از سال 94 در راستای تحقق اهداف تعریف شده با پشتوانه حمایت خیرین فعال شد.

\n\n

محمود عبداللهی افزود: این مجمع یکی از نهادهای مردمی در موضوع بهداشت و درمان با رعایت کامل قانون و مقررات جمهوری اسلامی ایران در خدمت جامعه فعالیت دارد و همه اقشار جامعه می‌توانند عضو مجمع خیرین سلامت شوند.

\n\n

وی یادآور شد: خیرین با تکمیل فرم عضویت مجمع خیرین سلامت می‌توانند در مشارکت‌های فرهنگی و تبلیغی و یا مشارکت‌های مالی و اقتصادی در راستای اهداف این مجمع ورود پیدا کنند.

\n\n

در این مراسم سیدحسین هاشمی (22 رأی)، اعظم درویشی (18 رأی) و حسین قاسمی (17 رأی)، فاطمه آهوخوش (11 رأی) به عنوان اعضای اصلی و حسن غلامی و سمیه نجار با (9 و 8 رأی) نفرات علی‌البدل اول و دوم انتخاب شدند.

\n\n

همچنین علی صابر به عنوان بازرس اصلی و امید اردشیری به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر