شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور صنایع ومعادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: رکود در ساخت و ساز مسکن باعث شده است تا تولید معادن استان به نصف ظرفیت اسمی آنها کاهش یابد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن بحرینی افزود: هم اینک 230 معدن در زمینه های سنگ لاشه، واریزه کوهی، سنگ گچ، سنگ آهک و نمک دارای مجوز در استان بوشهر فعال هستند.\n\nوی اضافه کرد: ظرفیت اسمی استخراج سالانه این معادن 15 میلیون تن است اما این در حالی است که اکنون میزان واقعی برداشت از این معادن 50 درصد ااین ظرفیت است.
کد خبر: ۱۵۵۵۱
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲

فکرشهر: معاون امور صنایع ومعادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: رکود در ساخت و ساز مسکن باعث شده است تا تولید معادن استان به نصف ظرفیت اسمی آنها کاهش یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن بحرینی افزود: هم اینک 230 معدن در زمینه های سنگ لاشه، واریزه کوهی، سنگ گچ، سنگ آهک و نمک دارای مجوز در استان بوشهر فعال هستند.

\n\n

وی اضافه کرد: ظرفیت اسمی استخراج سالانه این معادن 15 میلیون تن است اما این در حالی است که اکنون میزان واقعی برداشت از این معادن 50 درصد ااین ظرفیت است.

\n\n

بحرینی ادامه داد: عامل اصلی کاهش میزان استخراج از معادن این استان رکود ساخت و ساز مسکن است.

\n\n

وی درباره ثبت نام در طرح کادالستر معادن در استان بوشهر به ایرنا گفت: صاحبان معادن وفعالان این بخش تا پایان مهر ماه امسال مهلت دارند نسبت به ثبت نام و یا تکمیل اطلاعات مجوزهای معدنی در سامانه کاداستر معدن اقدام کنند.

\n\n

بحرینی اضافه کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت http://cadastre.mimt.gov.ir به منظور ایجاد حساب کاربری اقدام و بعد از دریافت کد پیگیری به منظور فعال سازی و انتساب محدوده خود، به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر مراجعه کنند.

\n\n

وی اظهار کرد: از ابتدای آبان ماه امسال این سازمان به دارندگان مجوزهای معدنی فاقد حساب کاربری در سامانه کاداستر معادن خدمات ارائه نمی کند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر