جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: ۲۸ هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید علی هاشمی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های کتابخانه‌های استان و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های مهمی اجرا می شود.\n\nوی با اشاره به کمبود کتاب و کتابخانه در استان بوشهر، اضافه کرد: بر اساس استانداردها، برای جمعیت یک میلیون نفری استان بوشهر باید چهار میلیون جلد کتاب موجود باشد که وضعیت کنونی فاصله زیادی با وضعیت استاندارد دارد.
کد خبر: ۱۵۵۶۸
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۹

فکرشهر: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: ۲۸ هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید علی هاشمی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های کتابخانه‌های استان و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های مهمی اجرا می شود.

\n\n

وی با اشاره به کمبود کتاب و کتابخانه در استان بوشهر، اضافه کرد: بر اساس استانداردها، برای جمعیت یک میلیون نفری استان بوشهر باید چهار میلیون جلد کتاب موجود باشد که وضعیت کنونی فاصله زیادی با وضعیت استاندارد دارد.

\n\n

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با بیان اینکه ۶۱ کتابخانه نهادی و ۱۲ کتابخانه مشارکتی در استان وجود دارد، ادامه داد: بر اساس استاندارد، برای یک میلیون نفر جمعیت استان بوشهر باید ۸۰ هزار متر مربع فضای کتابخانه‌ای وجود داشته باشد.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی با اشاره به اینکه ۲۸ هزار نفر در استان عضو کتابخانه‌های عمومی هستند، افزود: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی از نظر اقتصادی و صنعتی است و باید تلاش شود که از این ظرفیت‌ها برای توسعه کتابخانه‌ها استفاده شود.

\n\n

هاشمی تاکید کرد: استان بوشهر فاصله بسیار زیادی تا رسیدن به سند چشم انداز ۱۴۰۴ دارد و برای دستیابی به این هدف مهم باید همکاری گسترده‌ای در سطح ملی و استانی صورت بگیرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر