چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اسلام هیچ‌گاه نمی‌تواند با استکبار سازش کند.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری یکشنبه‌شب در همایش طلایه‌داران تبلیغ اظهار داشت: ولایت مداری در یاران امام حسین (ع) نمایان بود.\n\nوی افزود: جهان استکبار به دنبال نابودی اسلام است و این ساده‌اندیشی است که بگوییم دین اسلام می‌تواند در کنار جامعه استکبار یک زندگی مسالمت‌آمیز داشته باشد و به این نکته در قرآن نیز اشاره شده است.
کد خبر: ۱۵۶۰۱
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اسلام هیچ‌گاه نمی‌تواند با استکبار سازش کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری یکشنبه‌شب در همایش طلایه‌داران تبلیغ اظهار داشت: ولایت مداری در یاران امام حسین (ع) نمایان بود.

\n\n

وی افزود: جهان استکبار به دنبال نابودی اسلام است و این ساده‌اندیشی است که بگوییم دین اسلام می‌تواند در کنار جامعه استکبار یک زندگی مسالمت‌آمیز داشته باشد و به این نکته در قرآن نیز اشاره شده است.

\n\n

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه واقعه کربلا کلاس درس برای تمامی مسلمانان است، خاطرنشان کرد: در واقعه کربلا درس عدالت خواهی، استکبار ستیزی، شهادت طلبی و ایثار داده می‌شود.

\n\n

جنگ عظیم نرم دشمنان علیه ایران

\n\n

وی با بیان اینکه اکنون نیز دنیا به صحنه کربلا تبدیل شده است، بیان کرد: این جنگ به رهبری امام خامنه ای و در طرف مقابل استکبار وجود دارد.

\n\n

صفایی بوشهری با اشاره به جنگ عظیم نرم دشمنان علیه ایران، گفت: امروز روزی است که برای همگان نوشته می‌شود و هر کس در کنار رهبری بماند امتحان خود را پس داده است.

\n\n

امام جمعه بوشهر با اشاره به استعمار ستیزی مردم استان بوشهر در طول تاریخ، اضافه کرد: این ولایت‌مداری تجلی دارد و روحانیون بوشهری را در کشور به ولایت‌مداری مشهور کرده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر