سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: بنابر اعلام کمیته بحران منطقه ویژه پارس ، این آتش سوزی در ساعت 18:18 امروز (دوشنبه 20 مهرماه ) به مرکز آتش نشانی منطقه ویژه اعلام شده است که دقایقی پس از این اعلام آتش نشانان به منطقه اعزام و علیرغم...
کد خبر: ۱۵۶۲۷
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: آتش سوزی محل دپوی ضایعات همجوار با منطقه ویژه پارس با تلاش آتش نشان منطقه ویژه پارس کنترل شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، محل دپوی ضایعات چوب نرسیده به شهر بیدخون در انتهای بزرگراه سیراف و  خارج از محدوده فنس منطقه ویژه پارس که ساعاتی قبل دچار حریق شده با اعزام و حضور به موقع آتش نشانان منطقه ویژه پارس بدون هیچ گونه خسارت کنترل شد.

\n\n

بنابر اعلام کمیته بحران منطقه ویژه پارس ، این آتش سوزی در ساعت 18:18 امروز (دوشنبه 20 مهرماه ) به مرکز آتش نشانی منطقه ویژه اعلام شده است که دقایقی پس از این اعلام آتش نشانان به منطقه اعزام و علیرغم شدت وزش باد که کار کنترل حریق را مشکل می کرد با دو ساعت تلاش بی وقفه نیروهای امداد و نجات و آتش نشانی منطقه ویژه پارس آتش به کنترل کامل  آتش نشانان در آمد.

\n\n

لازم به ذکر است در اولین دقایق این حادثه به منظور مقابله با اتفاقات بعدی کمیته ی بحران منطقه ویژه پارس با حضور همه ی اعضاء و به ریاست مهندس یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تشکیل جلسه داد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر