جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از کمبود تجهیزات و امکانات آموزشی در عسلویه خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ناصر کرمی بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و ارتقای سطح تعلیم و تربیت از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.
کد خبر: ۱۵۶۴۹
سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۴

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از کمبود تجهیزات و امکانات آموزشی در عسلویه خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ناصر کرمی بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و ارتقای سطح تعلیم و تربیت از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی افزود: در دو سال اخیر، برنامه‌ریزی مدون و ارزشمندی برای بهبود امکانات و تجهیزات مدارس در استان بوشهر به ویژه در مناطق محروم انجام گرفته و این مهم موجبات اعتلای سطح تعلیم و تربیت نیز شده است.

\n\n

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به وضعیت معلمان و فرهنگیان در شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود، از 550 همکار فرهنگی شاغل در عسلویه 371 نفر غیربومی هستند و باید نسبت به احداث یک مرکز رفاهی و آموزشی مناسب و در شان فرهنگیان این منطقه اقدامات لازم انجام شود.

\n\n

کرمی تصریح کرد: هم‌اکنون معلمان غیربومی در عسلویه با مشکلات مسکن مواجه هستند و اجاره منازل مسکونی نیز در این شهرستان بسیار بالاست که ایجاد معلم‌سرا و مرکز رفاهی برای این قشر می‌تواند مشکلات را رفع کند.

\n\n

وی یادآور شد: بدون تردید با احداث واحدهای مسکونی سازمانی و خوابگاه مناسب می‌توان شرایط لازم برای اسکان موقت فرهنگیان غیربومی را در شهرستان عسلویه فراهم کرد.

\n\n

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از کمبود تجهیزات و امکانات آموزشی در عسلویه خبر داد و گفت: هم‌اکنون برنامه‌ریزی لازم برای بهبود وضعیت آموزشی و پرورشی و ورزشی در این شهرستان انجام شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر