چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پیکر خلیل فرخ یکی از قربانیان بوشهری حادثه منا شناسایی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، شش نفر از زائران کاروان‌های استان بوشهر در حادثه منا جان باختند که تا کنون پیکر دو تن از آنان شناسایی و خاکسپاری شده است.\n\nمدیر حج و زیارت استان بوشهر امروز در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما از شناسایی پیکر یکی دیگر از این افراد خبر داد و گفت: بر اساس مدارک موجود، پیکر خلیل فرخ زائر اهل شهرستان دیر که در حادثه منا جان باخت وارد کشور شده است و اکنون خانواده وی برای شناسایی جسد به تهران رفته‌اند.
کد خبر: ۱۵۷۱۱
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: پیکر خلیل فرخ یکی از قربانیان بوشهری حادثه منا شناسایی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شش نفر از زائران کاروان‌های استان بوشهر در حادثه منا جان باختند که تا کنون پیکر دو تن از آنان شناسایی و خاکسپاری شده است.

\n\n

مدیر حج و زیارت استان بوشهر امروز در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما از شناسایی پیکر یکی دیگر از این افراد خبر داد و گفت: بر اساس مدارک موجود، پیکر خلیل فرخ زائر اهل شهرستان دیر که در حادثه منا جان باخت وارد کشور شده است و اکنون خانواده وی برای شناسایی جسد به تهران رفته‌اند.

\n\n

عبدالرسول رنجبر که خود در سفر حج بوده و دو روز پیش بازگشته است، افزود: تلاش برای شناسایی جسد سه حاجی دیگر استان بوشهر ادامه دارد و به همین منظور خانواده آنها برای آزمایش دی ان ای به شیراز منتقل شده اند.

\n\n

وی در خصوص این‌که گفته می‌شود عبدالعزیز نساج از اهل تسنن خارگ جزء حاجیان دفن شده در مکه مکرمه است توضیح داد: سعودی‌ها این را اعلام کرده‌اند اما هنوز به تائید سازمان حج و زیارت کشورمان نرسیده است.

\n\n

آخرین گروه حجاج بوشهری شامل 88 زائر اهل تسنن دیشب وارد فرودگاه بوشهر شدند.

\n\n

سایر حجاج هم در سه پرواز روزهای سه شنبه و چهارشنبه به شهر خود بازگشتند.

\n\n

امسال 793 زائر بوشهری حریم امن الهی با شش کاروان از بیستم تا بیست و دوم شهریور به سرزمین وحی مشرف شدند که شش زائر قربانی فاجعه منا شدند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر