جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مراسم بزرگداشت شهید سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی روز پنج شنبه همزمان با نخستین روز محرم درحسینیه ابا عبدالله (ع) گلزار شهدا بوشهر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این آئین گفت: تمام نقشه های استکبار برای از بین بردن اسلام است.\n\nحجت الاسلام شیخ حسین دشتی افزود: دشمن با هدف از بین بردن اسلام در منطقه خاور میانه همه کشورها را به جان هم انداخته است در همین راستا برای مقابله با این دسیسه باید با آگاهی در راه مبارزه با این تفکر اقدام کنیم.
کد خبر: ۱۵۷۱۴
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: مراسم بزرگداشت شهید سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی روز پنج شنبه همزمان با نخستین روز محرم درحسینیه ابا عبدالله (ع) گلزار شهدا بوشهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این آئین گفت: تمام نقشه های استکبار برای از بین بردن اسلام است.

\n\n

حجت الاسلام شیخ حسین دشتی افزود: دشمن با هدف از بین بردن اسلام در منطقه خاور میانه همه کشورها را به جان هم انداخته است در همین راستا برای مقابله با این دسیسه باید با آگاهی در راه مبارزه با این تفکر اقدام کنیم.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه تشیع در تاریخ یک خط سرخ را به ما داده که همان شهادت امام حسین (ع) است اظهار کرد: ریشه اسلام در دین علوی نهفته و پیامبر (ص) آن را ایجاد کرده و هر گونه حرکت انقلابی شیعه نشات گرفته از قیام امام حسین (ع) است.

\n\n

دشتی گفت: انقلاب اسلامی ایران نمونه واضح نشات گرفته از قیام امام حسین (ع) بوده که امام راحل به صادر شدن این انقلاب تاکید داشته و هم اینک این مهم اتفاق افتاده است.

\n\n

وی افزود: زندگی و حیات واقعی را شهدا با ایستادگی در برابر ظلم داشته اند و هم اینک نیز راه آنها را افرادی چون سردار همدانی ادامه می دهند .

\n\n

دشتی با خواندن بخشی از وصیت نامه سردار همدانی ادامه داد: وی از نیروهای ولایت مدار و انقلابی بود که تا آخرین لحظه از دین اسلام دفاع کرد. 

\n\n

به نوشته ی ایرنا، این آئین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نماینده مردم بوشهر ،گناوه ودیلم درمجلس شورای اسلامی، فرماندهان و پرسنل نیروهای مسلح ارتش ، سپاه ، بسیج و همچنین آحادمردم برگزار شد و در پایان مرثیه سرایی و عزاداری انجام شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر