جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان ورزش استان بوشهر مدیریت اقتصادی داشته باشند.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان صداو سیما، استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را اساس و جوهره انقلاب ایران عنوان کرد و اظهار داشت: همین اهداف است که دشمن را عصبانی کرده است.\n\nوی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا یکی از شعارهای مهم انقلابمان است، افزود: هرگاه دشمنان ما را تائید کردند باید بدانیم که از شعارهای انقلابی فاصله گرفته‌ایم.
کد خبر: ۱۵۷۳۴
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان ورزش استان بوشهر مدیریت اقتصادی داشته باشند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان صداو سیما، استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را اساس و جوهره انقلاب ایران عنوان کرد و اظهار داشت: همین اهداف است که دشمن را عصبانی کرده است.

\n\n

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا یکی از شعارهای مهم انقلابمان است، افزود: هرگاه دشمنان ما را تائید کردند باید بدانیم که از شعارهای انقلابی فاصله گرفته‌ایم.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به هفته علم و فن آوری، عنوان کرد: برخی مسئولان به دنبال نا امید کردن جوانان در زمینه علمی هستند اما جایگاه علمی امروز ایران در مقایسه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نبوده است.

\n\n

امام جمعه بوشهر با قدردانی از نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: هیچ پیشرفتی در کشور انجام نمی شود ، مگر در سایه امنیت جامعه.

\n\n

صفایی بوشهری با عنوان اینکه، اکنون کشور در مرحله جهاد است و تمامی مردم باید جهادی فکر کنند، گفت:باید به جای اعزام دانشجویان به خارج از کشور برای توسعه کشور هزینه کرد.

\n\n

وی با اشاره به ممنوعیت مذاکره با آمریکا بعد از رسیدن به توافق عنوان کرد: مذاکرات در راستای حفظ منافع کشور، جلوگیری از نفوذ و ایجاد فضای مناسب برای رفع تحریم بلامانع است.

\n\n

به نوشته ی مهر، نماینده ولی فقیه اظهار کرد: ممنوعیت مذاکرات یک حکم شرعی حکومتی است و بی‌توجهی به این حکم موجب برخود جدی مردم می‌شود.

\n\n

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آمریکا در پشت پرده مذاکرات خواستار نفوذ در مسائل اقتصادی، سیاسی، علمی و فن‌آوری است، افزود: مردم بعد از تائید برحام خواستار لغو تحریم ها هستند اما دشمنان با برداشتن تحریم ها ۱۰ تحریم دیگر اضافه می‌کنند.

\n\n

وی با اشاره به روز تربیت بدنی در خصوص کمبود زیر ساخت های ورزشی در استان بوشهر گفت: مسئولان ورزش در استان باید مدیریت اقتصادی داشته باشند و دیگر مسئولان نیز باید در این حوزه کمک کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر