جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نمازگزاران بوشهری پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اعتراض به جنایت های وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه راهپیمایی کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، شرکت کنندگان در راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار و الله اکبر، خشم و انزجار خود را ازجنایت های کم سابقه رژیم کودک کش صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم و آوارگان ستمدیده کرانه باختری رود اردن و نوار غزه اعلام کردند. 
کد خبر: ۱۵۷۳۵
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: نمازگزاران بوشهری پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اعتراض به جنایت های وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه راهپیمایی کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، شرکت کنندگان در راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار و الله اکبر، خشم و انزجار خود را ازجنایت های کم سابقه رژیم کودک کش صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم و آوارگان ستمدیده کرانه باختری رود اردن و نوار غزه اعلام کردند. 

\n\n

دراین راهپیمایی که از مصلای جمعه بوشهر تا میدان قدس این شهر برگزارشد، شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی از سازمان ها، مجامع دفاع از حقوق بشر و کشورهای مسلمان خواستند تا با رایزنی های بین المللی نسبت به برخورد جدی با جنایت های صهیونیستها اقدام کنند. 

\n\n

مردم استان بوشهر با حضور پرشور خود در این تظاهرات اقدام غیرانسانی و کشتار بی رحمانه مردم فلسطین و کرانه باختری را محکوم کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر