چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان بر لزوم هوشیاری مسئولان نسبت به نفوذ دشمن در پسابرجام تاکید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری و دوری از گناهان موجبات سعادت دنیوی و اخروی می‌شود.\n\nوی به هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و افزود: موفقیت دانش‌آموزان در گرو همکاری مستمر و ارتباط خانواده با مدرسه است و پدران و مادران باید در قبال فرزندان خود احساس مسئولیت کنند.
کد خبر: ۱۵۷۳۷
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۳

فکرشهر: امام جمعه برازجان بر لزوم هوشیاری مسئولان نسبت به نفوذ دشمن در پسابرجام تاکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری و دوری از گناهان موجبات سعادت دنیوی و اخروی می‌شود.

\n\n

وی به هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و افزود: موفقیت دانش‌آموزان در گرو همکاری مستمر و ارتباط خانواده با مدرسه است و پدران و مادران باید در قبال فرزندان خود احساس مسئولیت کنند.

\n\n

امام جمعه برازجان به 26 مهر روز ورزش و تربیت بدنی اشاره کرد و یادآور شد: ورزش از موضوعات مهم در جهان است و امروز باید امکانات و تجهیزات ورزشی در سطح کشور بیشتر از گذشته گسترش یابد.

\n\n

مصلح خاطرنشان کرد: در اسلام 5 ورزش مورد توجه و تاکید قرار داشته‌اند که تیراندازی، کشتی، اسب‌سواری، شنا و پیاده‌روی از این ورزش‌ها بوده‌اند و باید مسئولان در گسترش این ورزش‌ها اهتمام ورزند.

\n\n

وی تصریح کرد: ورزشکاران شهرستان دشتستان نیازمند توجه بیشتری هستند و مسئولان و متولیان امور باید در این مسیر گام بردارند.

\n\n

امام جمعه برازجان با تبریک و تسلیت شهادت سردار اسلام شهید همدانی گفت: این سردار سرافراز اسلام، حبیب انقلاب و مدافع حرم؛ سال‌ها در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام مجاهدت کرد و باید راه و یاد این شهید والامقام تداوم یابد.

\n\n

به نوشته ی فارس، مصلح به تصویب برجام در مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون که با وجود همه حرف و حدیث‌ها، برجام با تصمیمی ملی تصویب شده است، مسئولان باید مواظب باشند و هوشیاری لازم را در بعد از برجام داشته باشند.

\n\n

وی یادآور شد: در پسابرجام باید نسبت به تهدیدات و نفوذ دشمن هوشیار باشیم و با همدلی و همزبانی در برابر دشمن بایستیم.

\n\n

امام جمعه برازجان به تحولات اخیر فلسطین اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها به دنبال تسخیر کامل مسجدالاقصی هستند ولی فلسطین و مقاومت هرگز تسلیم نمی‌شوند.

\n\n

مصلح به دیدار رهبر انقلاب با مدیران صدا و سیما اشاره کرد و اظهار داشت: استحاله جمهوری اسلامی و تغییر سیرت با حفظ صورت و سست کردن باور و ایمان مردم از اهداف دشمنان در جنگ فرهنگی است و ملت و مسئولان باید توجه لازم را در این خصوص داشته باشند.

\n\n

وی همچنین سالگرد ارتحال یار و شاگرد حضرت امام (ره)، آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

\n\n

مصلح در ادامه از استقبال باشکوه مردم و مسئولان دشتستان از ضریح خیمه‌گاه حضرت عباس (ع) تقدیر کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر