جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
موسوی نژاد خبر داد:
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از زمین‌خواری آقازاد‌ه‌ها در مناطق آزاد تجاری بوشهر خبر داد...
کد خبر: ۱۵۷۶۶
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۱

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از زمین‌خواری آقازاد‌ه‌ها در مناطق آزاد تجاری بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمین‌خواری‌ در مناطق آزاد تجاری بوشهر، گفت: ما به شدت از این وضعیت نگرانیم. فرزندان برخی از مسئولین مناطق آزاد به دنبال تملک زمین‌هایی هستند که برای مناطق آزاد در نظر گرفته شده است.

\n\n

وی افزود: این آقازاده‌ها شرکت‌هایی را تشکیل داده و اقدام به خریداری زمین‌هایی کرده‌اند که از سوی هیأت دولت برای مناطق آزاد در نظر گرفته شده و از این طریق زمین‌های این منطقه را به تملک خود در آورده‌اند.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هنوز اطلاعات تکمیلی در مورد منطقه آزاد بوشهر که این منطقه دقیقاً در چه مکانی از استان خواهد بود منتشر نشده اما مسئولین به این اطلاعات دسترسی دارند و متأسفانه برخی از مسئولین و شخصیت‌ها با استفاده از رانت اطلاعاتی اقدام به خرید این زمین‌ها می‌کنند.

\n\n

موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات بازی کردن با بیت‌المال و اموال عمومی است، این زمین‌ها ارث شخصی افراد نیست بلکه متعلق به حاکمیت است؛ مسئولین دولتی این موضوع را باید بدانند که اراضی ملی متعلق به مردم است و ملک شخصی مسئولین نیست که با آن هر جور که خواستند بازی کنند و هر تقسیم‌بندی که داشتند اعمال کنند.

\n\n

فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر