جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار بردخون استان بوشهر گفت: سهمیه آرد برای پخت نان در این بخش جوابگوی روستاییان بویژه کشاورزان یست.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، حیدر عمرانی در بازدید از وضعیت پخت نان در شهر بردخون افزود: نانوایی ها درخواست افزایش آرد دارند اما به علت کمبود آرد نمی توانند پاسخگو مراجعان باشند.\n\nوی گفت: در فصل کشاورزی برداشت گوجه فرنگی، جمعیت مهاجر از سراسر کشور در منطقه سکونت دارند و این عده باعث افزایش تقاضا و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان و ساکنان بخش می شود.
کد خبر: ۱۵۸۰۵
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳

فکرشهر: بخشدار بردخون استان بوشهر گفت: سهمیه آرد برای پخت نان در این بخش جوابگوی روستاییان بویژه کشاورزان یست.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حیدر عمرانی در بازدید از وضعیت پخت نان در شهر بردخون افزود: نانوایی ها درخواست افزایش آرد دارند اما به علت کمبود آرد نمی توانند پاسخگو مراجعان باشند.

\n\n

وی گفت: در فصل کشاورزی برداشت گوجه فرنگی، جمعیت مهاجر از سراسر کشور در منطقه سکونت دارند و این عده باعث افزایش تقاضا و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان و ساکنان بخش می شود.

\n\n

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دیر گفت: 10نانوایی فعال در بردخون وجود دارد که سهمیه فعلی آرد جوابگوی نیاز مردم این منطقه نیست.

\n\n

سید عبدالله نژادحسینیان افزود: تلاش می کنیم با مکاتبه با استان در فصل برداشت گوجه فرنگی 10 تن به سهمیه آرد مردم این بخش اضافه کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر