شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی اضافه کرد: پس از بازکردن درب مغازه چهار نفر سرنشین خودرو با زور وارد مغازه شده حدود ۹ کیلوگرم طلا را در پلاستیکی ریخته به همراه صاحب مغازه به سرعت از استان خارج سپس صاحب مغازه...
کد خبر: ۱۵۸۳۹
سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:افرادی که تحت پوشش مامور به زور اقدام به سرقت از مغازه طلافروشی در شهر دلوار تنگستان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سردار حیدر عباس‌زاده در تشریح جزییات این خبر گفت: در آخرین روز از سال ۹۲ صاحب یک مغازه طلافروشی در شهر دلوار پس از تعطیلی مغازه سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت به سمت خانه حرکت می‌کند که قبل از ورود به خانه یک نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو که در تعقیب وی بودند با لباس نظامی پیاده و پس از صحبت با مرد طلافروش و اغفال وی با اتفاق سوار خودرو و به مغازه برمی‌گردند.

\n\n

وی اضافه کرد: پس از بازکردن درب مغازه چهار نفر سرنشین خودرو با زور وارد مغازه شده حدود ۹ کیلوگرم طلا را در پلاستیکی ریخته به همراه صاحب مغازه به سرعت از استان خارج سپس صاحب مغازه را نزدیکی شهر قائمیه پیاده و خود متواری می‌شوند.

\n\n

به گفته فرمانده انتظامی بوشهر، با پیگیری‌های مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی، سارقان که همگی ساکن یکی از استان‌های همجوار بودند شناسایی و در دو عملیات جداگانه دو نفر از آنها به هویت «ه» ۳۸ ساله با ۵ فقره سابقه کیفری و «ب» ۴۱ ساله با ۳ فقره سابقه کیفری دستگیر و به استان بوشهر منتقل می‌شوند.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان که در ابتدا منکر هر گونه سرقتی بودند، با ارائه مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و گفتند که طلاهای مسروقه را بین خودمان تقسیم و بفروش رسانده‌اند.

\n\n

سردار عباس‌زاده با بیان اینکه متهمین دستگیر شده در مواجهه حضوری با مالباخته مورد شناسایی قرار گرفته و با تشکیل پرونده روانه زندان شدند، تصریح کرد: دو نفر از همدستان این سارقان نیز قبل از این به علت سرقت طلاجات در اصفهان دستگیر و در زندان به‌سر می‌رند که با هماهنی مرجع قضایی تحقیقات از آنها ادامه دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر